خانهاخبار
تماشا کنید: نگاهی به بلک بری مرکوری پیش از معرفی رسمی

تماشا کنید: نگاهی به بلک بری مرکوری پیش از معرفی رسمی

با اینکه بلک بری از گوشی جدید خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی نکرد اما این امکان را به وجود آورد تا بشود با نمونه آزمایشی Mercury کار کرد و با ویژگی‌های آن آشنا شد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۹

طرفداران بلک‌بری مدتهاست منتظر رونمایی از چهارمین گوشی اندرویدی این شرکت هستند؛ گوشی هوشمندی که شایعات و تصاویر منتشرشده از آن نشان داده است با دو گوشی اخیر بلک‌بری کاملا فرق دارد.

با اینکه انتظار بر این بود Mercury یا DTEK70 در نمایشگاه CES 2017 رسما معرفی شود، چنین اتفاقی رخ نداد و رونمایی رسمی از آن به اواخر فوریه همزمان با نمایشگاه MWC موکول شد. با این حال TCL به عنوان کارخانه همکار با بلک‌بری اجازه استفاده از نمونه آزمایشی مرکوری را به بعضی کارشناسان داده است.

مرکوری از نظر طراحی با معیارهای گوشی‌های اصیل بلک‌بری همخوانی دارد و مجهز به کیبورد فیزیکی QWERTY است. بلک‌بری هنوز مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را برملا نکرده است اما انتظار داریم این محصول از نمایشگر 4.5 اینچی FHD، پردازنده اسنپ‌دراگون 821، حافظه رم 4 گیگابایتی، دوربین 13 مگاپیکسلی و USB Type-C استفاده کند.

در ویدئوی زیر می‌توانید نگاهی نزدیک به طراحی مرکوری و ویژگی‌های آن بیندازید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

yashar2080

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
جای این نوع گوشیها به شدت در بازار احساس میشه و بسیار خوشحالم که هنوز بلک بری به کیبرد فیزیکی توجه ویژه ایی داره و توسعه اش هم میده....چرا که بسیاری از افزاد هستن که بنا به شرایط سنی یا کاری یا فیزیکی با گوشی تمام لمسی نمیتونن کار کنند و اینجاست که این گوشیها به کمک اونها میاد... البته ناغافل هم نباید بود که خیلیا از جمله خود من هم بسیار از تایپ کردن با صفحه نمایش فیزیکی لذت میبریم... چون با اون هم سریعتر میشه تایپ کرد و هم با کمترین اشتباه....امیدوارم کیبردش مثل پریو فقط یک زبان رو ساپورت نکنه و بشه باهاش با زبانهای مختلف تایپ کرد.... و خود بلک بری هم راه و چاره ایی برای مشخص کردن دکمه ها در زبانهای مختلف پیدا کنه(پیشنهاد من اینه که بیا د قسمت وسط دکمه های کیبرد رو صفحه نمایش led کوچیک بزاره که موقع انتخاب کردن هر زبانی کلمات مختص هر دکمه روی اون نمایان بشه.... خداییش قشنگ نمیشه؟!!!)....

لفشین

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
اسنپدراگون821 داشت خواستن با گلکسیs8 رقابت کنن و تجدید نظر کردن که 835 بزنن. ولی کار اشتباهی بود چون فروشش تا جایی هست که s8 معرفی بشه. وقتش همین الان بود. خودم منتظر اینم که بیاد بگیرمش. بلک بری خیلی عالیه

مانی

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
کامل توضیح داده امروز

earl

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
لینکش بده

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
به نظرم با آخرین مدل پردازنده اسنپ دراگون رونمایی بشه
جی اس ام جان خیلی از اسم تی سی ال در کنار بلکبری استفاده می کنی
تی سی ال هم یه کارخونه تولیدی دیگه مثل فاکسکان برای اپل
اچ تی سی برای گوگل و ...
به هر حال این گوشی یه بلکبریه