خانهاخبار
خرید آنلاین مودم TD-LTE با بیش از 50 درصد تخفیف

خرید آنلاین مودم TD-LTE با بیش از 50 درصد تخفیف

ایرانسل از امکان خرید آنلاین مودم‌های اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) با بیش از 50 درصد تخفیف و بسته‌های ویژه اینترنت، از فروشگاه اینترنتی این اپراتور خبر داد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۹

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با افزوده شدن امکان خرید آنلاین مودم‌های اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) به فروشگاه اینترنتی ایرانسل، علاقه‌مندان به خرید این مودم‌ها می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه، مودم‌های TD-LTE ایرانسل را به صورت آنلاین خریداری کنند.

image

در حال حاضر در این فروشگاه، یک نوع مودم فضای باز ZW101 و دو نوع مودم داخلی DT-350 و Z6000 عرضه شده‌اند که مودم داخلی Z6000 با بیش از 50 درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. مودم داخلی Z6000، دارای قابلیت اتصال همزمان 32 نفر از طریق Wi-Fi، پشتیبانی از نسخه ششم پروتکل اینترنت (IPv6)، پشتیبانی از VPN لایه دو، سه و تونل GRE و نیز دارای چهار پورت RJ45 است که با بیش از 50 درصد تخفیف به قیمت 149هزار و 900 تومان عرضه شده است. همچنین امکان خرید این مودم با قیمت فوق، با مراجعه حضوری به «فروشگاه‌ها و مراکز خدمات» و «مراکز ارتباط با ایرانسل» نیز برای متقاضیان وجود دارد.

همچنین مشترکان سرویس اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) با خرید آنلاین مودم از فروشگاه اینترنتی ایرانسل، علاوه بر دریافت سیمکارت TD-LTE رایگان، از امکان دریافت بسته‌های ویژه اینترنت ثابت ایرانسل با قیمت تخفیفی نیز بهره‌مند می‌شوند و می‌توانند هزینه محصول را با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب به صورت آنلاین پرداخت کنند.

سرویس اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) ایرانسل به عنوان گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت خانگی و اداری در ایران، مرداد ماه 95 در مشهد مقدس راه‌اندازی شد و با گسترش پرشتاب پوشش آن، هم‌‌اکنون تعداد 123 شهر ایران تحت پوشش این سرویس قرار دارند.

ایرانسل همچنین تاکنون تعداد 1525 شهر، روستا، دهستان، منطقه گردشگری و جاده را تحت پوشش نسل سوم اینترنت همراه (3G) و 447 شهر، روستا، دهستان، منطقه گردشگری و جاده را تحت پوشش نسل چهارم اینترنت همراه (4G/LTE) قرار داده است. همچنین ایرانسل به عنوان نخستین ارائه‌دهنده سرویس نسل 4.5 اینترنت همراه (4G+)، موفق شده تاکنون تعداد 133 شهر ایران را تحت پوشش این سرویس قرار دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سجاد

۱۳۹۶/۲/۳
دوستانی که مودمشون قطع و وصل میشه یک بار مودم رو از پشت ریست کنن مشکل حل میشه

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
سلام منم موافقم
منم ۳ماهه خریدم اما هم قطع و وصل میشه و بسته های اینترنتش از ADSL گرونتره

رسول

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
من سه ماه پيش مدل dt-350 خريدم خودمم مغازه ميخواستم استفاده كنم كه مركز شهره موقعى كه برنامه اي يا اهنگ يا هر چي كه ميخوام دانلود كنم هزار دفعه قطع و وصل ميشه نخريد ? دكمه خاموش روشن نداره ، بيرون از مغازه هم بردمش انتنش كامل پر نميشه ، اين سه ماه كه خريدمش يكي دوبار شانسى خوب كار كرد ولى بقيه موقعها هميشه قطع و وصل ميشه من راضي نيستم دوستان از اين مودم هاي ايرانسل نخريد ❌