خانهاخبار
زد تی ای: آکسون 7 به اندروید نوقا و Google Daydream مجهز می‌شود

زد تی ای: آکسون 7 به اندروید نوقا و Google Daydream مجهز می‌شود

شرکت ZTE، که یکی از تولیدکنندگان بزرگ تلفن هوشمند در کشور چین است، در جریان کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES 2017 اعلام کرد که قرار است پرچمدار حال حاضر این شرکت یعنی آکسون 7 به اندروید نوقا و Google Daydream مجهز شود.
۱۳۹۵/۱۰/۱۶

کمپانی زدتی‌ای، که یکی از بزرگان صنعت گوشی‌ هوشمند و صنایع مخابراتی کشور چین است، در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس آمریکا توانست در زمینه لوازم خانگی هوشمند و موبایل حرفی برای گفتن داشته باشد و محصولات نسبتا زیادی معرفی کند. این شرکت در رویداد مطبوعاتی خود علاوه بر معرفی گوشی زد‌تی‌ای بلید وی8 به عنوان میان‌رده قدرتمند، در مورد پرچمدار خود، آکسون 7 (ZTE Axon 7) وعده اندروید 7 نوقا و پشتیبانی از دی دریم گوگل تا چند وقت آینده را داد.

image

گوشی آکسون 7، پرچمدار تمام عیار شرکت زدتی‌ای که فروش بسیار خوبی در کشور چین دارد، در حال حاضر به سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو مجهز است و اعلام انتشار آپدیت اندروید 7 نوقا می‌تواند بر فروش این گوشی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. شرکت زدتی‌ای زمان انتشار اندروید 7 و پشتیبانی از قابلیت Google Daydream را اعلام نکرده است، اما  به زودی باید منتظر این به‌روزرسانی بزرگ باشیم. شایان ذکر است که زدتی‌ای حرفی از آکسون 7 مینی نزده است و فعلا نمی‌توانیم انتظار آپدیت برای نسخه کامپکت آکسون 7 را داشته باشیم.

image

از مشخصات سخت‌افزاری گوشی قدرتمند آکسون 7 باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 با فرکانس 2.15 و 1.6 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ‌دی و تراکم پیکسلی 538 پیکسل در هر اینچ، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3250 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. قیمت آکسون 7 در کشور چین 400 دلار آمریکاست و در ایران نیز با قیمتی حدود 1,850,000 تومان بدون گارانتی قابل خریداری است.

نظر شما درباره گوشی آکسون 7 چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد جواد

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
قابلیت واقعیت مجازی اگه منظورته حتی زد 1 هم قابلیت داره چه برسه زد 3 پلاس

masuod

۱۳۹۵/۱۰/۱۶
با سلام ببخشید گوشیه sony z3 plus این قابلیت رو داره یا نه!؟ خیر سرمون پرچم دار گرفتیم

رضا ایزدی

۱۳۹۵/۱۰/۱۶
سلام
میخواستم اگر امکانش هست در مورد بروز رسانی huawei p9 به آندروید ۷ هم اطلاع رسانی کنید بعضی از سایتها مطلب گذاشتن که بروز رسانی شده اما رو گوشی آپدیتی نیومده ممنون میشم اگر جوابگوی درخواست من باشید