خانهاخبار
ویژگی مشابه کانتینیوم مایکروسافت در گلکسی اس 8 سامسونگ

ویژگی مشابه کانتینیوم مایکروسافت در گلکسی اس 8 سامسونگ

طبق آخرین شایعات سامسونگ در گلکسی اس 8 از قابلیتی به نام Desktop Experience استفاده می‌کند که مانند کانتینیوم مایکروسافت هنگام اتصال به صفحه نمایش، محیط کاربری دسکتاپ را در اختیارتان می‌گذارد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۴

کمتر از ۲ ماه تا معرفی جدیدترین پرچمدار سامسونگ باقی مانده است. این شرکت سعی می‌کند تمام ویژگی‌های جذاب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول را مخفی نگه دارد تا جذابیت معرفی آن برای کاربران حفظ شود. این امر البته بسیار سخت است و هرچند روز یک بار شایعات و مطالبی درباره این گوشی پرطرفدار منتشر می‌شود.

image

آخرین مطلب منتشرشده درباره این دستگاه به ویژگی نرم‌افزاری بسیار جذابی اشاره می‌کند. طبق این شایعه سامسونگ قرار است یک ویژگی نرم‌افزاری به اسم Desktop Experience به گلکسی اس8 اضافه کند که عملکردی مشابه کانتینیوم مایکروسافت دارد. با استفاده از این ویژگی می‌توانید گوشی خود را به مانیتور یا تلویزیون متصل کنید، سپس محیط نرم‌افزاری به شکل خودکار برای استفاده مناسب در صفحه نمایش بزرگ تغییر می‌کند و می‌توانید با اتصال ماوس و کیبورد بی‌سیم تجربه کاری‌ای مشابه رایانه رومیزی کسب کنید؛ تجربه‌ای که شاید در صفحه نمایش بزرگ با قابلیت‌های مولتی‌تسکینگ و چندپنجره‌ای لذت‌بخش و کاربردی باشد.

اگر این شایعه واقعیت داشته باشد و به همراه گلکسی اس8 منتشر شود، باید منتظر تغییرات اساسی در رابط کاربری این گوشی باشیم. این تغییرات و آماده‌سازی چنین قابلیتی نیز چندان آسان نخواهد بود، به خصوص اینکه سامسونگ برخلاف مایکروسافت، اپل یا گوگل خود صاحب سیستم عامل نیست. علاوه بر این عدم شباهت تصویر گوشی در عکس منتشرشده به گلکسی اس8 نیز می‌تواند این شایعه را کمرنگ‌تر از قبل کند.

بازار شایعات در خصوص پرچمدار آینده سامسونگ تا زمان عرضه آن کماکان داغ خواهد ماند و ما در جی‌اس‌ام سعی می‌کنیم شما را از آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با Samsung Galaxy S8 مطلع کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

محسن

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
فعلا ک اچ تی سی رو به موت

محسن

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
تاچ ویز از این بهتره
چیه این تا کی بگردیم دنبال برنامه

محسن

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
صبر کن اس ۸ یا نوت ۸ بیاد

arshia

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
lol
واقعی باشه؟
حاجی قبلا روی لومیا 950 بوده

هادی

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
سرعت تولید کامنتت از سرعت تولید گوشی سامسونگ هم بیشتره
یکمی به این جی اس ام استراحت بده برای تایید نظراتت