خانهاخبار
مشخصات سخت‌افزاری و زمان عرضه گوشی شیائومی Mi 6 لو رفت

مشخصات سخت‌افزاری و زمان عرضه گوشی شیائومی Mi 6 لو رفت

اطلاعات جدید و مهمی در رابطه با سخت‌افزار و زمان عرضه پرچمدار آینده شرکت چینی شیائومی، می 6، در اینترنت منتشر شده است. در ادامه با ما همراه باشید.
۱۳۹۵/۱۰/۹

بعضی از مشخصات سخت‌افزاری گوشی شیائومی می 6، نسل بعدی پرچمدار شرکت شیائومی، لو رفته است که نشان می‌دهد شیائومی به زودی قصد دارد یک گوشی هوشمند قدرتمند اما مقرون به صرفه تولید و روانه بازار کند تا محصولی شایسته و درجه یک جایگزین سری گوشی‌های می 5 این شرکت باشد. این شرکت برای نوآوری در اسمارت فون‌های خود در گوشی می 5 سی از سنسور اثر انگشت اولترا سونیک و در گوشی می 5 اس پلاس از دوربین دوگانه استفاده کرد تا نشان دهد در صنعت موبایل حرفی برای گفتن دارد.

image

 

چند روز پیش یک پوستر تبلیغاتی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشرشد که در آن تاریخ عرضه شیائومی Mi 6 درج شده بود. در پوستر مورد بحث گفته شده است که گوشی پرچمدار شیائومی می 6 در تاریخ 14 فوریه سال 2017 میلادی، یعنی روز ولنتاین (26 بهمن ماه)، رسما رونمایی خواهد شد.

یکی از فاش‌کنندگان بزرگ تایوانی گفته که شرکت سامسونگ با تمام قوا در حال ساخت تراشه‌های 10 نانومتری برای جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 است و به همین سبب انتظار می‌رود عرضه نسخه جدید سری کهکشانی سامسونگ، گلکسی اس8، دچار تاخیر شود. همچنین این فاش‌کننده دنیای تکنولوژی برخی مشخصات سخت‌افزاری شیائومی می 6 را اعلام کرده است.

image

 

 طبق اطلاعات منتشرشده، گوشی می 6 شیائومی یک موبایل هوشمند با پردازنده قدرتمند و جدید اسنپدراگون 835 با قابی فوق‌العاده باریک همراه دوربین دوگانه قدرتمند و چهار خط آنتن خواهد بود. گفته شده که این موبایل از تکنولوژی‌ای با نام Mi Charge پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تکنولوژی شارژ سریع و اختصاصی شرکت شیائومی باشد. همچنین شایان ذکر است که این دستگاه نیز مانند سری‌های گذشته دارای نسخه‌هایی با کانفینگ سخت‌افزاری متفاوت خواهد بود.

گفتنی است این فاش‌کننده اعلام کرده است که شیائومی می 6 در ماه فوریه رونمایی و عرضه نخواهد شد و عرضه این اسمارت فون به ماه آوریل سال میلادی جدید موکول خواهد شد، در حالی که منابع دیگری اطلاع داده‌اند که شیائومی Mi 6 قرار است روز 6 فوریه سال میلادی جدید در مراسمی مخصوص و رسمی توسط کمپانی چینی شیائومی معرفی شود و در ماه مارس وارد بازار شود. در هر صورت کمپانی شیائومی هیچ کدام از اطلاعات منتشرشده از این تلفن هوشمند را تایید نکرده است و باید منتظر اطلاعات و شایعات بیشتری برای پرچمدار آینده شیائومی باشیم.

نظر شما در مورد محصول شیائومی و سخت‌افزار آن چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مسعود

۱۳۹۵/۱۱/۱۶
عمرا اگه دستت گرفته باشی می فایو. گوشی خودش آپدیت میشه هیچ نیازیم به آنلاک کردن و این حرفا نداره (مگه برای ریختن کاستوم رام و تعویض رام) . من یه ساله دارم کوچکترین مشکلی نداره همه اطرافیان و گروهاییم که بودن کوچکترین شکایتی نکردن ازش.

Hadiroid

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
من یک شیامی می۵ گرفتم ۲ ماه پیش ۳۲ گیگ . میوی ۷ داره و به هیچ عنوان اپدیت نمیشه. بوت لودر قفل هست . گوشی بعد از ۱۰ دقیقه استفاده به سر حد انفجار میرسه . باتری از شدت گرما از ۸۰ درصد به صفر میرسه ظرف ۵ دقیقه . با سرچی که روی اینترنت انجام دادم دیدم خیلیا این مشکلو دارن و شیامی هم هیچ کمکی به کسی نکرده . من شخصا برای انلاک بوتلودر ۲ بار ایمیل زدم که جوابی نیومد. ورژن رام ۷.۲.۸
یک ملیون و ۳۰۰ را ریختم دور.

Xxxx

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
به تازگی اطلاعاتی پیرامون پرچم‌دار 2017 شیائومی یعنی می 6 (Mi 6) منتشر شده که نشان می‌دهند با یک گوشی هوشمند رده‌ بالا و جانشین موفق می 5 (Mi 5) رو به رو خواهیم بود. باتوجه به این اطلاعات، می 6 همچون می 5 از طراحی چشمگیری برخوردار بوده و شامل سنسور اثر انگشت اولتراسونیک و دوربین دوگانه می‌باشد.
روز گذشته تصویر رندر شده‌ای از طرح مفهومی می 6 منتشر شده و در کنار آن اشاره‌ای به معرفی محصول در 14 فوریه 2017 شد. اخیراً منبع نزدیک به تولیدکننده قطعات تایوانی نیز بیان کرد که شرکت سامسونگ در تولید تراشه 10 نانومتری اسنپدراگون 835 کوالکام با مشکل رو به رو شده است. این فرد همچنین افزود که معرفی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) نیز با تاخیر رو به رو می‌شود و در فوریه و طی نمایشگاه MWC 2017 رونمایی صورت نمی‌گیرد.
Mi 6گذشته از آن در پستی که ارسال شده بود، برخی مشخصات می 6 فاش شد که از جمله آن‌ها می‌توان به بدنه باریک با چهار آنتن، دوربین دوگانه، پشتیبانی از می شارژ یا فناوری شارژ سریع کوالکام، پردازنده اسنپدراگون 835 و برخی دیگر اشاره کرد. می 6 را باید نخستین گوشی هوشمند با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام در چین دانست.
اگر چه پیش‌بینی شده که شیائومی می 6 در فوریه 2017 (بهمن 95) معرفی شود اما یکی از فاش کنندگان مطرح اطلاعات گوشی‌‌های هوشمند به ماه آوریل (فروردین 96) اشاره کرده است. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید تا اوایل سال 2017 منتظر بمانیم.

مهدی

۱۳۹۵/۱۰/۹
با عرض سلام و خسته نباشید.نظری ندارم??

علی

۱۳۹۵/۱۰/۹
شیائومی ترکونده رسما دیگه!