خانهاخبار
گوشی‌های سری 2017 Galaxy A سامسونگ ضدآب می‌شوند

گوشی‌های سری 2017 Galaxy A سامسونگ ضدآب می‌شوند

حساب توییتر سامسونگ موبایل مالزی عکسی برای تبلیغ سری Galaxy A 2017 منتشر کرد که احتمال ضد آب بودن گوشی‌های این سری را تقویت می‌کند.
۱۳۹۵/۱۰/۸

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی سری جدید گوشی‌های Galaxy A خود است. این احتمال وجود دارد که این شرکت تا یک هفته آینده از (Galaxy A5 (2017), Galaxy A3 (2017 و (Galaxy A7 (2017 رونمایی کند. اما چند روز مانده به معرفی این محصولات، سامسونگ مالزی یکی از ویژگی‌های کلیدی این سری جدید را برملا کرد.

با توجه به عکس منتشرشده در حساب توییتر سامسونگ موبایل مالزی می‌توان به این نتیجه رسید که سری Galaxy A 2017 (یا حداقل یک یا دو گوشی از میان این سری) به قابلیت ضدآب مجهز می‌شوند. در این عکس (عکس پایین) جمله «با سری A همه چیز از اول شروع می‌شود. نفس خودتان را حبس کنید.» نوشته شده است که به همراه قطرات آب در پایین عکس می‌تواند این شایعه را بیش از پیش تقویت کند.

image

پیش از این در شایعات داشتیم که گوشی Galaxy A7 2017 به گواهینامه IP68 برای مقابله با آب و گردوغبار مجهز شده است. حالا با این تبلیغ می‌توان این احتمال را داد که Galaxy A5 و Galaxy A3 نیز در این مسیر با برادر بزرگ‌تر خود همراه شده‌اند.

گوشی‌های Galaxy A 2017 احتمالا در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌شوند که قرار است هفته آینده در لاس‌وگاس برگزار شود. سال گذشته سری ۲۰۱۶ این گوشی‌ها اواخر ژانویه در آمریکا آماده فروش شدند و می‌توان چنین انتظاری نیز از سری ۲۰۱۷ این محصولات داشته باشیم.

با اینکه معمولا شرکت‌ها تلفن‌های همراه پرچمدار خود را برای نمایشگاه بارسلون نگه می‌دارند، به نظر می‌رسد امسال گوشی‌های جذابی از سامسونگ، سونی و ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 خواهیم دید. شما بیشتر منتظر دیدن نوآوری‌های کدام شرکت هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

Amir

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
S6 بازم از خیلی گوشی ها سرتره
تا سال آینده هم میتونید راحت استفاده کنید
چند ماه دیگ هم اندروید 7 میاد

Amir

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
والا من حدودای عید A3 2016 رو گرفتم
میشه گفت فوق العاده س
باتری عالی (درحد 7 8 ساعت اسکرین میگیرم)
دوربین ها عالی
کیفیت و طراحی و ساخت عالی
بسیار خوش دست
منتها الان قیمت حدود 850 تا 950 هستش خدا میدونه 2017 چند فی میخوره!!!

12

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
میگن گوشی قیمتش20 درصد افزایش پیدا کرده؟
زمان مناسب خریدش کی هست؟

شاهین

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
باید اس ۶ رو بفروشم یه چیز جدید بخرم دیگه شده میان رده واسه خودش :|

hamidacm

۱۳۹۵/۱۰/۹
a5 2016 دارم ده بار افتاده تو آب هیچیش نشده حتی یبار افتاد تو دریا?? ،تقریبا میشه گفت دوهزارو شونزدشم ضد آب بوده