خانهاخبار
10 عکس زیبا که با گوشی هوشمند گرفته شده‌اند (مجموعه هشتم)

10 عکس زیبا که با گوشی هوشمند گرفته شده‌اند (مجموعه هشتم)

آیا شما هم می‌توانید با گوشی هوشمند خود عکس‌هایی زیبا بگیرید؟
۱۳۹۵/۱۰/۸

بازهم نوبت به انتشار مجموعه دیگری از عکس‌های زیبا رسید؛ عکس‌هایی که با گوشی هوشمند گرفته شده‌اند و برای خلق آنها از دوربین‌های عکاسی با لنزهای حرفه‌ای خبری نیست. شاید این عکس‌ها گزینه‌ای مناسب برای بررسی دوربین گوشی‌های هوشمند و مقایسه آنها با یکدیگر نباشد، اما به شما یادآوری می‌کند حتی اگر گوشی هوشمند رده‌بالایی هم ندارید می‌توانید عکس‌های زیبایی بگیرید.

شما هم اگر عکس‌های زیبایی با گوشی خود می‌گیرید آنها را با هشتگ #shot4gsm در اینستاگرام جی‌اس‌ام به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید تصاویر شما باید کمترین افکت را داشته باشد و نام گوشی زیر آن ذکر شده باشد. خوانندگان ما هر هفته ده‌ها عکس زیبا را با هشتگ #shot4gsm در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند که پایان هر هفته بهترین آنها شات میشود.

برای تماشای عکس‌ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

Amir

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
ربطی به گوشی و عکاسی نداره
مناظر فوق العاده هستن

m.fani

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
سلام دوست عزیز. ممنون از پیشنهاد تون. ما همیشه مسابقاتی از این دست در شبکه های اجتماعی مون می ذاریم. آخرین مسابقه مربوط به شب یلدا بود. پیشنهاد می کنم حتما صفحات شبکه های اجتماعی جی اس ام رو دنبال کنید.

Sofia

۱۳۹۵/۱۰/۸
نوت ۵ توی عکس گرفتن فوق العاده اس ۶ اج هم همین طور البته ایفون ۶ اس و نکسوز هم خوبن

rafa_

۱۳۹۵/۱۰/۸
من نکسوس 5x قشنگه برام ، یه سوژه درست حسابی داشته باشی و آشنایی مختصر به فننون عکاسی کافیه یه عکس جذاب بگیری ، حیف که سوژه طبیعی و مصنوعی اطراف ما نیست !

sink

۱۳۹۵/۱۰/۸
آقا
به این مطلب الان کار ندارم
ولی دفعه پیش که جی اس ام مسابقه عکاسی گذاشته بود ، بسیاری از عکس ها بگذریم که توسط خوده دوستان گرفته نشده بودن ، بد تر از اون با دوربین های خیلی خیلی حرفه ای مثل کانن 5D یا سونی آلفا گرفته‌شده بودن!!!! چرا؟
چون من به عکاسی خیلی علاقمندم و توی همه ی سایت های مربوط به عکاسی میگردم . و تا الان تصادفی چند مورد رو دیدم !! و درصورت لزوم حتی لینک عکس رو هم دارم میتونم ارائه کنم
لپ کلام
ملت هیچ چیز رو تا با چشم های خودتون ندیدین باور نکنید . قبول دارم دوربین اسمارتفون ها امروز خیلی خیلی پیشرفت کرده . ولی امکان داره چندتا از عکس های بالا هم جعلی باشن
حداقل من که دیگه به این چیز ها اعتماد نمیکنم...