خانهاخبار
بررسی طراحی ال‌جی V20؛ سبک، زیبا، مدرن

بررسی طراحی ال‌جی V20؛ سبک، زیبا، مدرن

در سال‌های اخیر معمولا شرکت‌ها جرات زیادی برای استفاده از طراحی‌های جدید به خرج نداده‌اند ولی ال‌جی برخلاف رقبایش سعی کرده تا گوشی‌های متفاوتی به بازار بفرست که چشم‌ها را خیره کند. وی 20 دومین عضو خانواده وی ال جی است که تماما از فلز ساخته شده است و طراحی مدرن و زیبایی دارد.
۱۳۹۵/۱۰/۷

در زمینه طراحی گوشی‌های هوشمند امسال شاهد محصولات بسیار متنوعی بودیم. ولی تقریبا یکی از مواردی که در تمام این طراحی‌ها مشترک بود وجود بدنه فلزی در ساخت و کم شدن نوآوری در آن واحد بود. بدنه فلزی نه تنها زیبایی بسیار به گوشی می‌بخشد بلکه از طرفی مقاومت آن را نیز افزایش می‌دهد. اما خب این قاب‌های فلزی در مواردی منجر به وزنی بیشتر و نقاط ضعف در مدل طراحی و قابلیت‌ها نیز می‌شود. اما در این میان گوشی جدید ال‌جی یعنی V20، یکی از محصولاتی است  امسال توانست نه تنها زیبایی خود را به رخ همه علاقمندان بکشد بلکه قابلیت‌ها و دوام زیادی به همراه طراحی خاص خود به مصرف‌کننده ارائه کند.

image

ال‌جی وی ۲۰ برخلاف نسل قبل خود تماما از فلز ساخته شده است. اما این فلز در نوع خود بسیار خاص و قدرتمند است. ال‌جی برای ساخت بدنه از نوعی آلومینیوم فوق سبک همراه با ماده‌ای با پایه سیلیکون به نام AL6013 ساخته شده است. این ماده به وفور در صنایع هوایی، کشتی سازی، دوچرخه‌های کوهستان یافت می‌شود و علاوه بر استحکام سبکی بی‌نظیری نیز دارد. از طرفی برخلاف سایر گوشی‌های فلزی موجود در بازار، ال‌جی وی ۲۰، قابلیت تعویض باتری را نیز دارد که قطعا در بین پرچم‌داران کنونی، که غالبا باتری غیرقابل تعویض دارند، یک نکته‌ی بسیار خوب و مثبت تلقی می‌شود.از طرفی جنس قاب فلزی به کار رفته نیز بسیار عالی است و هنگام در دست گرفتن گوشی حس عالی لمس فلز را تجربه کنید.

نکته‌ی جالب در مورد وی ۲۰، دکمه‌ای است که در سمت راست فریم گوشی تعبیه شده تا فقط با یک اشاره‌ی انگشت قاب پشتی گوشی را باز کنید و به باتری قابل تعویض و شیارهای سیم کارت و کارت حافظه دسترسی داشته باشید. باز شدن قاب پشتی خیلی سریع و بدون دردسر است و جا زدن آن نیز با سرعت و به راحتی صورت می‌گیرد.

image

یکی دیگر از قابلیت‌های این گوشی حسگر ارسال کننده امواج مادون قرمز است که باعث می‌شود از گوشی بتوانید به عنوان یک کنترلر هوشمند برای لوازم الکتریکی خود استفاده کنید. کافی است گوشی خود را یکبار با تلویزیون، دی‌وی‌دی پلیر یا کولر گازی و سایر لوازم خانگی خود هماهنگ کنید تا بتوانید تنها با گوشی خود آن‌ها را روشن و خاموش و کنترل کنید. همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و اسپیکر تک‌گانه نیز در فریم پایین گوشی قرار داده شده‌اند و در این بخش پورت  USB Type-C نیز دو بخش دیگر را همراهی می‌کند.

این طراحی زیبا و ساده ال‌جی علاوه بر پشت گوشی در جلوی آن نیز دیده می‌شود. حاشیه‌های صفحه نمایش با توجه به حفظ دوام و مقاومت گوشی تا حد امکان باریک تعبیه شده‌اند و در کنار صفحه نمایش دوم کاربری راحتی همراه با زیبایی را به شما ارائه می‌دهند. به هرحال اگر به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ و در عین حال سبک هستید که از طراحی بسیار مدرن و زیبایی بهره ببرد مسلما ال‌جی V20 در اولویت لیست خرید شما قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

omid.diyanati

۱۳۹۶/۹/۲۰
سلام.ایا از otg پشتیبانی می کنه؟

omid.diyanati

۱۳۹۶/۶/۲۹
سلام توی قسمت نوار نوتیفیکیشن گوشی عکس ویجت ها باقی می ماند و بعد چند دقیقه که دیگه اون ویجت نباشه کم کم محو مشه مشکلش چیه؟؟؟

میثم

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
سعی کن به روز باشی

ﻛﺮﻳﻢ

۱۳۹۵/۱۰/۹
اﺻﻼ حﺣﺮﻓﺘﻮ قﻗﺒﻮﻝ نﻧﺪاﺭﻥ ااﻟﻜﻲ هم 15 ﺗﺎ ﻣﺜﺒت نﺰﻧﻳﻦ اﺯ ﭼﻪ ﻟﺤﺎﻅ ﻣﻴﮕﻲ اﺯ ﻟﺤﻆﻪ ﺑﺎﻃﺮﻱ ﭼﻲ ﻓﺎﻳﻞ ﻫﻤﻪ ﺩﺭﺧﻮاﺳﺖ ب ﻭﻱ 20 و ﻭﻱ 10 ﻣﻲ ﭼﺮﺑﻪ

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۸
شما دوست من بد نیست یکم روی املاء خود کار کنید اقا را غین نمی نویسند با قاف مینویسند در ضمن وی ۲۰ گوشی خوبیه