خانهاخبار
Candy Crush یک شبه راه صد ساله رفت

Candy Crush یک شبه راه صد ساله رفت

در این پست قصد داریم ببینیم کدام فناوری توانسته است به سرعت در بین کاربران نفوذ پیدا کند.
۱۳۹۵/۱۰/۷

در حال حاضر سرعت پیشرفت تکنولوژی بسیار بالاست، اما این سرعت همیشه بالا نبوده. اگر به عقب برگردیم، می‌بینیم 75 سال طول کشیده تا تلفن بتواند صد میلیون کاربر را جذب خود کند، در حالی که یک بازی ساده در عرض 15 ماه توانسته است به این تعداد کاربر دست پیدا کند.

همان‌طور که در نمودار زیر می‌بینید، تلفن ثابت از سال 1878 شروع به فعالیت کرد و 75 سال گذشت تا بتواند 100 میلیون کاربر را به خود جذب کند. این آمار زمانی جذاب‌تر می‌شود که سال‌ها بعد، یعنی سال 1979، تلفن همراه در کمتر از 20 سال توانست 100 میلیون کاربر را به خود اختصاص دهد. بعد از تلفن همراه نوبت به اینترنت می‌رسد که در کمتر از 10 سال رکورد 100 میلیون کاربر را می‌شکند و جذاب‌تر از همه اینها بازی Candy Crush است که ظرف کمتر از 15 ماه صد میلیون کاربر به دست آورده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۱۰/۷
جالبه من همیشه برام سوال بود چرا. جالب اینه که دست کسایی که ویندوز موبایل دارن همیشه دیدم که صب تا شب همین بازی دستشونه.

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۷
سلام من میخام یه گوشی بخرم بین htc10 وiphone6 موندمه. اگه گوشی دیگه ای هم معرفی کنید که قیمتش هم تا دومیلون یا کمی بیشتر هم باشه مشکلی نیست لطفا راهنماییم کنید(سامسونگ و هواوی داشتمه میخام یکم تنوع ایجاد بشه)

علیرضا سیدی

۱۳۹۵/۱۰/۷
بدیهی ست که پیشرفت تکنولوژی روزبروز سرعت بیشتری میگیرد ولی باید توجه کرد که فراهم شدن زیرساخت ها سبب سرعت گرفتن تکنولوژی های بعدی میگردد مثلا تلفن نبود موبایل نمیتوانست به این سرعت فراگیر شود. مقایسه یک بازی نرم افزاری با وسیله سخت افزاری هم در این زمینه شاید چندان درست نباشد. بهرروی اگر موبایل قبلا تا این حد گسترش نمی یافت این بازی نمیتوانست به این سرعت به این امار دست یابد.