خانهاخبار
گوشی جدید میزو با پردازنده 8 هسته‌ای و صفحه نمایش HD

گوشی جدید میزو با پردازنده 8 هسته‌ای و صفحه نمایش HD

گوشی جدیدی از تولیدکننده چینی، میزو، از TENAA مجوز گرفته است. احتمال می‌رود گوشی جدید میزو همان M5S باشد.
۱۳۹۵/۱۰/۶

گوشی جدیدی از تولیدکننده چینی، میزو، از TENAA مجوز گرفته است. این گوشی در دو لیست با دو شماره مدل مختلف دیده شده، اما مشخصات هر دو مدل مشابه است. احتمال می‌رود گوشی جدید میزو همان M5S باشد.

گوشی رویت‌شده در TENAA به پردازنده 8 هسته‌ای با هسته‌های 1.3 گیگاهرتزی مجهز است و نمایشگر 5.2 اینچی با نمایشگر HD دارد. سه انتخاب برای حافظه رم شامل 2 ،3 و 4 گیگابایت در نظر گرفته شده است و حافظه داخلی این دستگاه نیز 3 انتخاب دارد: 16، 32، 64.

در ادامه این مشخصات می‌بینیم که دوربین اصلی دستگاه 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو آن 5 مگاپیکسلی است. وزن گوشی جدید میزو 138 گرم است و اندروید 6.0 مارشمالو در کنار باتری 2930 میلی‌آمپرساعتی برایش در نظر گرفته شده است. رنگ‌های این گوشی نقره‌ای، طلایی و رز گلد است. احتمالا به زودی خبرهای بیشتری از این محصول خواهیم شنید.

image
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۱۰/۷
مگه من چی گفتم؟ منم که همین و میگم. فقط دارم میگم این چهار هسته سه تاش تو اندروید خاموشه چون پشتیبانیش نمیکنه.

Amir hosein shams

۱۳۹۵/۱۰/۷
یه چیزی هست به نام چیپست اون مثل مغز هستش
الان هم اگه گوشیای معرفی شده ۶ ماه پیش رو ببینید متوجه میشید که اونایی که از چیپست snapdragon استفاده می کنند دارای ۴ هسته اند و قدرت خیلی زیادی دارند
هسته مانند خون در بدن هست وظیفه انتقال اطلاعات رو بین چیپ و اجزای گجت داره

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۱۰/۷
یه چیزی بگم خواهشا فکر کنید. کامپیوترتون رو یه بررسی بکنید یا اگه تبلت ویندوزی بزرگ دارین. برین داخل تسک منجر تعداد هسته هاتون رو بشمرین. تا حدود 7 ملیون یا 8 ملیون تومن تمام لپتاپ ها 4 هسته ای با چهار هسته thread هستن. حالا درسته فرکانسشون بالاتره. ولی اندروید اصلا بیشتر از یک هسته رو پشتیبانی نمیکنه. اون هفتای دیگه چیه؟ بعدشم ویندوزی که چند هسته رو پشتیبانی میکنه، با توجه به بنبست سخت افزاری الان، همون 4 هسته کاملا براش کافیه و هرکاری رو به بهترین شکل ممکن انجام میده. میخام بگم نه فقط در مورد این شرکتای اندرویدی چینی بلکه برای همه اندرویدیها. اینا همش بازی با فکره. یه زمانی دوربین موبایل به 40 مگاپیکسل رسیده بود. الان همون کیفیت رو دوربین 12 هم هست. وقتی درصد زیادی بفهمن که خیلی از این عددا فایده نداره برای کم شدن قیمت عددا هم کم میشن. نمونش سونی که الان با وجود کمتر شدن سخت افزار بازدهی از پارسال بیشتر شده. این و همه وقتی میبینن که ویندوز موبایل 64 بیت با 4 هسته یا 8 هسته بیاد. اونجا اختلاف عدد ها چیزهای خوبی رو رو میکنه.

ramin

۱۳۹۵/۱۰/۶
اصلا شبیه سامسونگ نیست اصلا...فقط لنز دوربینش دایره ایه.چینی ها فقط تقلید بلدن همین