خانهاخبار
پتنت جدید اپل به کاهش ضخامت اپل واچ کمک می‌کند

پتنت جدید اپل به کاهش ضخامت اپل واچ کمک می‌کند

اپل با ثبت یک پتنت جدید نشان داده است که قصد دارد موتور بازخورد لرزشی اپل واچ را از داخل ساعت به بندهای آن منتقل کند.
۱۳۹۵/۱۰/۵
image

اپل درخواست ثبت پتنتی با عنوان «سیستم ضمیمه بند همراه با بازخورد لرزشی» را به اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا ارسال کرده که نشان می‌دهد این شرکت در حال کار روی مدارهای بازخورد لرزشی اپل واچ است تا بتواند آن را از داخل ساعت به بندهای آن منتقل کند.

به این ترتیب اپل می‌تواند از ضخامت اپل واچ، که تا امروز بسیار مورد انتقاد بوده است، کم کند. در شکل‌هایی که اپل برای ثبت پتنت ارسال کرده است قطعه‌ای به چشم می‌خورد که می‌تواند با توجه به موقعیت شاسی اصلی ساعت بالا و پایین برود یا کاملا بچرخد. این باعث می‌شود که بازخوردهای لمسی را بتواند در شعاع بیشتری به وجود آورد که در شرایط فعلی و با قرار گرفتن موتور بازخورد لمسی داخل خود ساعت، امکانش وجود ندارد.

image

اگر این پتنت به مرحله اجرا برسد، علاوه بر کاهش ضخامت، می‌توان انتظار داشت که طراحی اپل واچ نیز تغییراتی بنیادین داشته باشد. حتی شاید به کمک این پتنت بتوان صفحه نمایش دایره‌ای را در نسل سوم این ساعت هوشمند دید. با این حال زمان زیادی از معرفی نسل دوم اپل واچ نگذشته است و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها اپل قصد داشته باشد نسل سوم این ساعت هوشمند را معرفی کند. بنابراین تنها می‌توان منتظر و امیدوار ماند که این پتنت به مرحله اجرا برسد. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

M

۱۳۹۵/۱۰/۶
فقط همينو بلدي تو كامنتات بنويسي تبليغ غير مستقيم اپلي

amir1975

۱۳۹۵/۱۰/۶
تبلیغ غیر مستقیم اپلی..
این پتنت ثبت کردن داره؟!!
یک عمره داریم اسمارت واچ با صفحه گرد و نازکتر و کاراتر و زیباتر از اپل واچهای چاق و چله رو دست مردم میبینیم.

امیر

۱۳۹۵/۱۰/۵
فقط اپل میتونه همچین کاری کنه
رقبای گرامی یه ذره باریک کردن نتیجشو میبینید هی میترکه