خانهاخبار
بخش استوری اینستاگرام با قابلیت‌های جدید به‌روز شد

بخش استوری اینستاگرام با قابلیت‌های جدید به‌روز شد

اغراق نکرده‌ایم اگر اینستاگرام را این روزها محبوب‌ترین شبکه اجتماعی بدانیم. اینستاگرام با رشد بسیار خوبی در حال افزایش کاربران خود است و لازمه این رشد را به‌روزرسانی سریع و اضافه کردن قابلیت‌های جدید می‌داند.
۱۳۹۵/۱۰/۱

در هفته‌های اخیر اینستاگرام با سرعت فوق‌العاده‌ای در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید بوده است. به‌خصوص در بخش استوری که اتفاقا محبوبیت بسیاری هم کسب کرده است. فرستادن عکس و ویدیو در استوری عادت روزانه کاربران اینستاگرام شده و افراد زیادی از این طریق اتفاقات روزمره خود را با دوستانشان به اشتراک می‌گذارند. 

در جدیدترین آپدیت اینستاگرام چند امکان جدید به بخش استوری اضافه شده که در ادامه مطلب آنها را مرور می‌کنیم.

Sticker

استوری در اینستاگرام را می‌توان نوعی کپی‌برداری از اسنپ چت دانست، اما استوری اینستاگرام هنوز یک نقص بزرگ نسبت به اسنپ چت داشت و آن عدم امکان استفاده از استیکرهای متنوع بود. اینستاگرام این قابلیت را نیز به استوری افزوده و از این پس می‌توانید از استیکرهای مختلفی استفاده کنید که بسته به مناسبت‌ها و بازه‌های زمانی مختلف در این بخش قرار می‌گیرد.

با تپ کردن روی استیکرهایی که انتخاب می‌کنید حالت آنها تغییر می‌کند و نیز می‌توانید با کمک دو انگشت آنها را بزرگتر یا کوچکتر کنید یا آنها را در تصویر جابجا کنید.

همچنین در قسمت استیکر می‌توانید موقعیت مکانی که در آن عکس را گرفته‌اید روی تصویر ثبت کنید. در کنار آن استیکر مربوط به دمای هوا و ساعت نیز وجود دارد.

image

Hands-free

تاکنون برای گرفتن ویدیو در بخش استوری باید دست خود را روی دکمه ضبط نگه می‌داشتید. حالا دکمه جدیدی به نام Hands free اضافه شده که با تپ کردن روی آن ویدیو شروع به ضبط شدن می‌کند و نیاز به نگه داشتن انگشت روی آن نیست. در حال حاضر امکان قراردادن ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای در بخش استوری وجود دارد.

Text Enhancements

اضافه کردن متن به تصاویر نیز تغییر مثبتی کرده و حالا می‌توانید بیش از یک جمله روی تصاویر بنویسید. تا پیش از این اگرچه محدودیتی در تعداد کلمات قابل نوشتن روی تصاویر وجود نداشت، چند تکه کردن جمله‌ها ممکن نبود؛ یعنی همه کلمات و جملات خود را باید به‌صورت پیوسته می‌نوشتید. اما حالا امکان نوشتن جملات مختلف روی قسمت‌های مختلف تصویر فراهم شده است. برای این کار کافی است در قسمت‌های مختلف تصویر تپ کنید و جمله یا اموجی دلخواه خود را بنویسید.

Save Story Video

سرانجام امکان ذخیره کردن استوری‌هایی که در ۲۴ ساعت گذشته پست کرده‌اید فراهم شده است. بدین ترتیب اگر قابلیت ذخیره خودکار عکس‌ها و ویدیوهای استوری خود را فعال نکرده باشید باز هم تا ۲۴ ساعت می‌توانید با باز کردن استوری مورد نظر آن را در گالری گوشی خود ذخیره کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Dream._.dark

۱۳۹۹/۱/۱۱
سلام دوست عزیز من گوشیم گلگسی A30 معمولیه ولی موقعی که استوری میگیرم رو قسمت hands-free تفیلم معمولیه ولی صداش دوبرابر میشه سرعت پخشش به نظرتون مشکلش چیه؟

mahdi

۱۳۹۶/۱۱/۲۰
میخواستم بدونم که زمانی که استوری میخوام نمی تونم تایم مد نظرمو برام ؟؟؟؟؟چه جوری میشه تایم رو تنظیم کرد

......

۱۳۹۶/۱۱/۱۵
چه جوري تو استوري بعضي تگها و ايموجي هارو متحرك ميكنن كه تكون ميخوره هركاري ميكنم نميدونم چه جوري ميشه اينكارو كرد

ناهید

۱۳۹۶/۹/۲۵
سلام.خسته نباشید.من دو تا پیج دارم پیج دومم تو استوری قسمت تصاویر گالریش حذف شده قبلا داشت الان نداره پیج اولم داره .چطوری عکس ذخیره شده بزارم ؟دوربینش فعاله

مهشاد

۱۳۹۶/۶/۹
سلام این صورتک های استوری برای من باز نمیشن آپدیت هم کردم نشد مشکل چیه؟