خانهاخبار
مهاجرت از iOS به اندروید ساده‌تر از همیشه

مهاجرت از iOS به اندروید ساده‌تر از همیشه

گوگل در اندیشه جذب کاربران بیشتر برای اندروید است و به همین خاطر هر روز مهاجرت از iOS به اندروید را ساده‌تر از پیش می‌کند.
۱۳۹۵/۹/۲۵

اگر به خاطر داشته باشید گوگل چند ماه پیش صفحه Switch(به اندروید) خود را با اپلیکیش‌ها بیشتری آپدیت کرد. این صفحه جایی است که به کاربر نشان می‌دهد چطور اپلیکیشن آی او اس مربوطه را دانلود کند و از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کند.

اما راه‌حل‌های ابری آنطور که به نظر می‌رسد ساده نیستند و سویچ کردن بین دیوایس‌ها همیشه راحت نیست. پیکسل‌های گوگل مجهز به آداپتور USB-C OTG هستند و می‌توان هر دستگاهی را مستقیم به این گوشی‌ها وصل کرد و داده‌ها را به‌راحتی منتقل کرد.

image

حالا گوگل این فرایند را برای دیگر گوشی‌ها ساده‌تر کرده است. ابزار مهاجرت جدید گوگل در واقع بخشی از اپلیکیشن Google Drive است و روی دستگاه‌های آی او اسی نصب می‌شود. پس از آن کافی است به اپلیکیشن مراجعه کنید و گزینه Start Backup را انتخاب کنید.

در این روش هنگام نصب و راه‌اندازی گوشی جدید با وارد شدن به همان اکانت گوگل (که پشتیبان‌گیری روی آن انجام شده)، همه داده‌های شما در دسترس خواهد بود و به‌راحتی همان جایی که باید باشند قرار می‌گیرند؛ کانتکت ها در بخش اپلیکیشن کانتکت ، عکس‌ها در اپلیکیشن Google Photos  و رویدادهای شما در اپلیکیشن Calender. اما ظاهرا در این روش خبری از انتقال پیام‌های کوتاه‌ نیست و برای انتقال آنها از iOS نیاز به آداپتور OTG و وصل کردن مستقیم آیفون به گوشی اندرویدی است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Meysam

۱۳۹۵/۹/۲۸
ما که از اندروید مهاجرت کردیم الان انقدر راضی ام خیلی بهتره لعنتی

Amir

۱۳۹۵/۹/۲۶
چه ربطی داره
خیلی بده که فکر می کنید همه برند ها از رو اپل کلاه بردار تقلید میکنن

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۹/۲۵
جالب اینجاست که نویسنده مطلب واقعا فکر کرده این کار گوگل بوده. سیستم عامل هردو شرکت اصلشون به یک جا ختم میشه. علت اینم که گوگل راه های تبدیل رو راحت تر کرده اجازه اپل بوده. این چیزیه که خود اپل میخاد. برای اینکه کاربرای اندرویدم هوس کنن به ای او اس دسترسی داشته باشن. باهاش کار کنن بعد نتیجه بگیرن که کدوم بهتره.

Bahador

۱۳۹۵/۹/۲۵
خوبه قبول دارين اسكي ميرين از رو ايفون :)))

dead man

۱۳۹۵/۹/۲۵
هه كسي كه اي او اس رو بخوبي بفهمه ديگه محاله ازش دل بكنه كلا اكوسيستم اپل اينجوريه با ايفونش حال بكني ميري ايپد مي گيري،از اين خوشت بياد ميري اون يكي محصولشو هم مي گيري اونايي هم ك مي فروشن گوشياشونو ي حالت بيشتر نداره فقط واسه پز دادن گرفتن ولي بعدش فهميدن مخشون ب درد كار كردن باهاشو نداره