خانهاخبار
اپل watchOS 3.1.1 را برای کاربران اپل واچ منتشر کرد

اپل watchOS 3.1.1 را برای کاربران اپل واچ منتشر کرد

کمپانی اپل روز در جدیدترین به روزرسانی خود، سیستم عامل اختصاصی ساعت های هوشمندخود موسوم به watchOS 3.1.1 را برای کاربران اپل واچ منتشر کرد.
۱۳۹۵/۹/۲۴

روز گذشته، کاربران پلتفرم‌های اپل تغییرات بسیار زیاد و جالب توجهی را در نسخه جدید سیستم‌عامل های این شرکت برای گوشی‌های هوشمند و اپل واچ تجربه کردند. یکی از جالب‌ترین به‌روزرسانی‌های دیروز، انتشار watchOS 3.1.1 برای کاربران اپل واچ بود. این نسخه از سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند اپل با تغییرات فراوانی رو به رو بوده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

نسخه پیشین watchOS با مشکلات فنی و باگ‌های فراوانی مواجه شد که این موضوع اعتراض بسیاری از کاربران اپل واچ را به دنبال داشت. اپل با انتشار نسخه 3.1.1 از این سیستم‌عامل تلاش کرده تا عملکرد ضعیف نسخه قبل را بهبود بخشیده و مشکلات فنی را رفع نماید. فهرست زیر مجموعه از مشکلات بهبود یافته در watchOS 3.1.1 است که می‌توانید برای اطلاع از سایر به‌روزرسانی‌های امنیتی به این لینک مراجعه نمایید.

  • رفع مشکل نمایش نام مخاطب در برنامه Messages و بخش اعلان‌ها
  • رفع مشکل پاسخ‌دهی به هشدارها و ناتیفیکیشن ها
  • برطرف شدن مشکل آپدیت برنامه سهام (Stocks)
  • بهبود مشکل تغییر واحد دمای هوا در اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوا
  • رفع مشکل مسیریابی و نقشه هنگام پیمایش یک مسیر
  • برطرف شدن مشکل تاریخ در برنامه تقویم
image

 

چگونه اپل واچ خود را آپدیت کنیم؟

در ادامه نحوه به‌روزرسانی اپل واچ به آخرین نسخه منتشر از watchOS را بررسی خواهیم کرد. برای شروع کار به کابل شارژر اپل واچ، گوشی آیفون همگام شده (paired) با اپل واچ و اتصال پایدار اینترنت نیازمندیم.

گام اول

در ابتدا لازم است در گوشی آیفون خود، اپلیکیشن Apple Watch را اجرا نمایید.

image

گام دوم

حال لازم است تا از قسمت My Watch گزینه General را انتخاب نموده سپس در صفحه جدید گزینه Software Update را لمس کنید.

image

گام سوم

با انتخاب گزینه Software Update، اپل واچ با سرورهای اپل ارتباط برقرار کرده تا در صورت انتشار نسخه جدید watchOS، گزینه‌های مربوط به آپدیت نمایان شوند.

image

اکنون با اتصال ساعت هوشمند خود به کابل شارژر، مطمئن شوید که میزان شارژ اپل واچ از 50% بیشتر باشد. با انتخاب گزینه Download and Install پیامی مبنی بر موافقت شما با قوانین به‌روزرسانی اپل نمایان می‌شود که در صورت انتخاب گزینه Agree فرایند آپدیت به آخرین نسخه از سیستم‌عامل watchOS شروع خواهد شد.

image

گام چهارم

پس از پیمودن مراحل بالا، فریمور (firmware) مربوط به watchOS 3.1.1 بر روی دستگاه دانلود خواهد شد که عملیات دریافت سیستم‌عامل بسته به نوع و قدرت اتصال شما به اینترنت بین 5 تا 10 دقیقه به طول می‌انجامد.

image

پس از دریافت فایل مربوط به سیستم‌عامل، اپل واچ آماده نصب نسخه جدید خواهد شد. مراحل نصب و آماده‌سازی دستگاه با توجه به حجم فایل دریافتی بین 10 تا 20 دقیقه طول خواهد کشید.

image

هنگام نصب نسخه جدید watchOS بر روی اپل واچ، یک نمایشگر دایره‌ای شکل میزان پیشرفت به‌روزرسانی را نمایش خواهد داد که این نمایشگر پس از دو بار تکمیل شدن پیامی مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن عملیات آپدیت را نشان می‌دهد. پس از اتمام فرایند به‌روزرسانی، اپل واچ مجدداً Restart شده و با نسخه جدید راه‌اندازی خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

reza.mllt

۱۳۹۵/۹/۲۴
گوگل که کلا android wear را به حال خودش رها کرده ،حالا ببینیم تا یکی دو ماه دیگه چیزی برامون داره یا نه!!!

آرمان

۱۳۹۵/۹/۲۴
طبق معمول افتضاح دیگری از اپل بهتره جی اس ام خبرشو بزاری
اپل واچ های سری ۲ با این آپدیت بریک میشن و فقط با فرستادن به اپل استور میشه تعمیرش کرد.