خانهاخبار
نسخه‌ نهایی iOS 10.2 منتشر شد

نسخه‌ نهایی iOS 10.2 منتشر شد

سرانجام اپل شب گذشته پس از انتشار ۷ نسخه آزمایشی از آی او اس 10.2 نسخه نهایی آن را برای کاربران منتشر کرد. جی‌اس‌ام به کاربران آیفون، آیپد و آیپاد تاچ نسل ششم پیشنهاد می‌کند آی‌دیوایسشان را به این نسخه جدید به‌روزرسانی کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا ببنیم چه تغییراتی در iOS 10.2 ایجاد شده است.
۱۳۹۵/۹/۲۳
image

اپل در روز دهم آبان، که روز هالوین نیز بود، در سکوت اولین نسخه آزمایش iOS 10.2 را برای توسعه‌دهندگان در کنار iOS 10.1.1 منتشر کرد. از آن تاریخ تا روز گذشته شاهد انتشار ۶ نسخه آزمایشی دیگر برای توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان عادی بودیم. درنهایت شب گذشته پس از انتشار ۷ نسخه آزمایشی سرانجام اپل نسخه نهایی iOS 10.2 را منتشر کرد. شماره ساخت نسخه نهایی آی‌اواس ۱۰.۲ نشان می‌دهد که درواقع نسخه هفتم آزمایشی همان نسخه نهایی بوده که اپل چند روز زودتر جهت اطمینان از سلامت کارکرد این نسخه و انجام تست‌های نهایی برای تست‌کنندگان منتشر کرده است. شماره ساخت این نسخه 14C92 است. پس اگر شما هم پیش از این به iOS 10.2 Beta 7 به‌روزرسانی کرده‌اید، درواقع دارید از نسخه نهایی استفاده می‌کنید و نیازی به به‌روزرسانی مجدد ندارید. 

image

یکی از تغییرات بزرگ ایجادشده در آی‌اواس ۱۰.۲ جایگزین شدن برنامه Videos با TV است. در این نسخه برنامه پیش‌فرض Videos جای خود را به برنامه کاملا جدیدی با نام TV داده است. اپلیکیشن TV همان برنامه‌ای است که اپل ساخته و در کنفرانس معرفی مک‌بوک‌ پروهای جدید به معرفی کامل آن پرداخت. همچنین ایموجی‌های زیادی به لطف Unicode 9 در این نسخه اضافه شده‌ است. از دیگر تغییرات می‌توان به اضافه شدن والپیپرهای جدید برای آیفون ۷ و ۷ پلاس در بخش تنظیمات، افکت جدید Celebrate در iMessage، تغییر در تنظیمات دوربین و دکمه هوم، ویجت TV و چندین قابلیت دیگر اشاره کرد. برای آگاهی کامل از لیست تغییرات امنیتی در این نسخه می‌توانید به وب‌سایت اپل مراجعه کنید. 

image

image

برای دریافت به‌روزرسانی iOS 10.2 می‌توانید به مسیر Settings > General > Software Update بروید.

  • اگر قصد ری‌استور با به‌روزرسانی از طریق کامپیوترتان به iOS 10.2 دارید، تا ساعاتی دیگر لینک‌ دانلود مستقیم iOS 10.2 را از سرورهای اپل در اختیارتان خواهیم گذاشت.
نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

عباس

۱۳۹۵/۱۱/۹
من آپدیت کردم الان گوشیم بالا نمیاد بعد از آپدیت رمز آپل ایدی خواست دادم الان باید کد کشور انتخاب کنم بعد شماره خودم وارد کنم که کد تایید برام بیاد ولی اسم ایران تو کشورا نیست الان باید
چکار کنم گوشیم 6s هست

آرزو

۱۳۹۵/۱۱/۸
سلام
من آپديت كردم
اما تو قيمت باترى ورژن قبل نشون ميداد كه چه مقدار از هر برنامه اى باترى مصرف شده اما تو ورژن جديد نشون نميده
يعنى حدف شده؟؟؟
من واقعا احتياجش دارم

علی

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
سلام به همه اپلی ها یک سوال داشتم خدمتتون
من دگمه ی home گوشیم عوض کردم و الان touch id کار نمی کنه نظر شما دوستان بهترین روشن و نظرتون چی هست تا درست کار کنه ؟ممنون

Alireezaw

۱۳۹۵/۱۰/۷
ما نفهميديم اپ كنيم يا نه
من 6s دارم
Ios9e الان

عليرضا

۱۳۹۵/۱۰/۳
سلام
من آيفون 6 دارم
با آپديت 10.1 گوشيم همش هنگ ميكنه و گالرى حذف ميشه و باز بازيابى ميشه
ميخوام آپديتش كنم به 10.2 اما نميشه ارور ميده
ميگه بعدا امتحان كن
چ كنم دوستان؟!