خانهاخبار
گشتی در فروشگاه نیویورک آدیداس؛ تلفیق با تکنولوژی

گشتی در فروشگاه نیویورک آدیداس؛ تلفیق با تکنولوژی

آدیداس به تازگی فروشگاه متفاوتی در نیویورک باز کرده است که با استفاده از فناوری‌های مختلف به مشتریان کمک می‌کند محصول بهتر و مناسب‌تری برای خود انتخاب کنند، ضمن اینکه خریدی سرگرم‌کننده داشته باشند و لذت ببرند.
۱۳۹۵/۹/۲۱

آدیداس اول دسامبر فروشگاهی بزرگ در شهر نیویورک افتتاح کرد که با سایر فروشگاه‌های این شرکت متفاوت‌ است. این فروشگاه، که در تقاطع خیابان‌های 5 و 46 نیویورک واقع شده، بیش از 4 هزار متر زیربنا دارد و در طراحی آن از فضای استادیوم‌های ورزشی الهام گرفته شده است.

جدا از طراحی منحصربه‌فرد، آدیداس از فناوری‌های مختلفی مثل هدست واقعیت مجازی و صفحات نمایشگر لمسی بزرگ و سنسورهای حرکتی استفاده کرده است که این امکان را برای خریداران فراهم می‌کند تا پیش از خرید محصولات این شرکت بتوانند به خوبی آنها را بررسی کنند و محصول مناسب خود را بیابند.

 

 

به طور مثال، اگر برای خرید کفش به این فروشگاه بروید، می‌توانید اسکن سه‌بعدی و اطلاعات کفش‎های آدیداس را در نمایشگرهای لمسی فروشگاه مشاهده کنید و نظر سایر خریداران را بخوانید. پس از انتخاب کفش می‌توانید آن را پا کنید و با آن بدوید. با این کار سنسورهایی که به کفش شما بسته شده مشخص می‌کنند آیا این کفش مناسب شماست یا بهتر است گزینه‌های دیگر را امتحان کنید.

آدیدایس در فروشگاه نیویورک به خریداران اجازه می‌دهد بعضی کفش‌ها را بر اساس سلیقه خود طراحی کنند. همچنین تمام چوب لباسی‌های استفاده‌شده در فروشگاه از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند تا آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی

۱۳۹۵/۱۰/۴
کدوم نمایندگی؟

به تو چه :|

۱۳۹۵/۹/۲۱
اینم که از اپل کپی کرده :))

Mohamad

۱۳۹۵/۹/۲۱
دقيقا مثل نمايندگي تو تهرانه واقعا كاپي برداري تا كي؟