خانهاخبار
وسیله نقلیه الکتریکی بعدی شیائومی به زودی رونمایی می‌شود

وسیله نقلیه الکتریکی بعدی شیائومی به زودی رونمایی می‌شود

کمتر حوزه‌ای است که شیائومی به آن سرک نکشیده باشد. این شرکت پس از دوچرخه هوشمند برقی، که چند ماه پیش برای عرضه در چین معرفی کرد، قصد دارد به زودی از وسیله نقلیه الکتریکی دیگری نیز رونمایی کند که البته فعلا نمی‌دانیم دقیقا چه نوع وسیله‌ای است.
۱۳۹۵/۹/۲۰
image

شیائومی با ساخت محصولات متفاوت در حوزه‌های مختلف بیگانه نیست. این شرکت از لامپ برق گرفته تا تصفیه‌کننده هوا، تجربه ساخت همه نوع محصولی را دارد. گرچه ما این شرکت را بیشتر به خاطر فعالیت‌هایش در حوزه گوشی هوشمند می‌شناسیم، در کشور اصلی شیائومی، چین، علاقه و درخواست زیاد و تقریبا برابر با گوشی‌های هوشمند برای سایر محصولات و وسایل الکترونیکی وجود دارد. به همین دلیل شیائومی این نیاز را در نظر گرفته و برای آن محصولاتی نیز تولید می‌کند.

اگر به خاطر داشته باشید، چند ماه گذشته شیائومی از دوچرخه هوشمند خود به نام QiCycle رونمایی کرد. حال شیائومی با برند MIJIA دعوتنامه‌های مراسم رونمایی از وسیله الکترونیکی دیگری را برای اصحاب رسانه ارسال کرده است.

image

در پس‌زمینه پوستری که این شرکت برای مراسمش منتشر کرده است رد ترمز وسیله نقلیه‌ای دیده می‌شود و در نظر اول ذهن ما را به سمت خودرو الکتریکی می‌برد. با این حال واقعا نمی‌توان گفت شیائومی چه محصولی برای کاربرانش آماده کرده است. ممکن است این غول چینی قصد معرفی دوچرخه برقی دیگری داشته باشد، اما این احتمال نیز وجود دارد که سرانجام این شرکت بخواهد خودرو برقی هوشمند خود را معرفی کند.

متن دعوتنامه نیز هیچ چیز را روشن نمی‌کند. در این متن آمده است که وسیله مورد بحث به ترمز E-ABS با سیستم ضد قفل، ترمز احیاکننده، سیستم Cruise Control (سیستمی که به صورت خودکار سرعت وسیله نقلیه را روی عددی نگه می‌دارد که راننده بخواهد) و صفحه ترمز سوراخ‌شده (برای کنترل دما هنگام ترمز گرفتن) مجهز شده و موتور آن به صورت یک‌تکه و به روش ریخته‌گری تولید شده است.

باید تا دوشنبه منتظر ماند و دید شیائومی چه آشی برای علاقه‌مندانش پخته است! نظر شما در این زمینه چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Kia

۱۳۹۵/۹/۲۰
خداییش تو برندا چینی شیائومی یه کلاس و سر گردن از بقیه بالا تره واقعا برنده لایقی هست
بقیه فقط با اعداد بازی میکنن
ولی شیا چیز جدید خلق میکنه!

zack

۱۳۹۵/۹/۲۰
ظاهرا شیائومی رو این سایتم خیلی سرمایه گذاری کرده
همونطور که در خطوط اتوبوسرانی شهر ما سرمایه گذاری کرده