خانهاخبار
تماس تلفنی در پروازهای آمریکا امکان‌پذیر می‎شود

تماس تلفنی در پروازهای آمریکا امکان‌پذیر می‎شود

به زودی ممکن است شرکت‌های هواپیمایی آمریکا به مسافران خود امکان برقراری تماس تلفنی در طول پرواز را بدهند.
۱۳۹۵/۹/۲۰

استفاده از تلفن همراه در طول پرواز ممنوع است؛ شرکت‌های هواپیمایی این قانون را همیشه به مسافران تذکر می‌دهند. در دورانی که گوشی‌های هوشمند به عضوی جدانشدنی از ما بدل شده‌اند خاموش کردن و استفاده نکردن از گوشی‌ها برای کاربران بسیار سخت است و چه بسا افرادی به برقراری تماس تلفنی در طول پرواز نیاز پیدا کنند، مخصوصا پروازهای طولانی مدت.

image

در چند سال اخیر بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی امکان اتصال به اینترنت در طول پرواز را برای مسافران خود فراهم کرده‌اند و تعداد انگشت‌شماری نیز اجازه استفاده از تلفن همراه را به مسافران می‌دهند. حالا سازمان حمل و نقل آمریکا در صدد اخذ مجوز برقراری تماس تلفنی در پروازهای شرکت‌های هوایی این کشور است. در صورتی که FCC با این طرح موافقت کند شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند به مسافران خود اجازه تماس گرفتن و صحبت کردن با تلفن را در طول پرواز بدهند.

اگرچه تماس تلفنی در طول پرواز مزیت‌های بسیاری می‌تواند داشته شد، ممکن است عده‌ای از مسافران با آن مخالف باشند؛ بنابراین FCC قرار است در مورد اجرای این طرح از شرکت‌های هواپیمایی و مسافران نظرخواهی کند تا در صورت موافقت آنها طرح را به اجرا درآورد.

امیدواریم با ورود هواپیماهای جدید به ناوگان هوایی کشور نیز مسافران ایرانی حداقل امکان دسترسی به اینترنت در طول پرواز را پیدا کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

pitozo

۱۳۹۵/۹/۲۰
حالا یکاری #رایتل کردا بیان کپی کنید از روش :))