خانهاخبار
ایرپادهای اپل به تعطیلات کریسمس نمی‌رسد!

ایرپادهای اپل به تعطیلات کریسمس نمی‌رسد!

ایرپادهای اپل در ماه سپتامبر و همزمان با آیفون 7 رونمایی شد، اما اپل تاکنون حرفی از زمان عرضه این ایرپادهای 160 دلاری نزده و نمی‌دانیم چه موقع روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۵/۹/۲۰
image

ایرپادهای اپل در ماه سپتامبر و همزمان با آیفون 7 رونمایی شد؛ ایرپادهایی که راه‌حلی ساده‌تر برای هدفون‌های بلوتوث پیش روی کاربران اپل قرار می‌داد. اما تاکنون اپل حرفی از زمان عرضه این ایرپادهای 160 دلاری نزده و نمی‌دانیم چه موقع روانه بازار می‌شود.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، یکی از منابع مرتبط با این موضوع گفته است که اپل باید سدهایی را از مسیر بردارد تا بتواند این ایرپادها را روانه بازار کند.

ایرپادهای اپل باید استریم موسیقی را از یکی از دستگاه‌های اپل شامل آیپد، آیفون یا کامپیوترهای مکینتاش دریافت کند. سختی کار اینجاست که باید مطمئن شد ایرپادها کاملا همزمان‌اند تا صدا به خوبی و بدون مشکل پخش شود. البته این شرکت باید راه‌حلی ارائه دهد تا زمانی که یکی از ایرپادها گم می‌شود یا شارژ یکی از آنها تمام می‌شود، کاربر به مشکل برنخورد.

به نظر می‌رسد اپل برای رفع مشکلات احتمالی هنوز باید به دنبال راه حل‌هایی باشد و بعید است ایرپادهای جدید به تعطیلات سال نو میلادی برسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

کامران

۱۳۹۵/۹/۲۲
ایرفون وایرلس‌ هنوز‌ به کمال نرسیده چون باتری به کمال نرسیده
اپل هم هیچ کاری‌نمیتونه بکنه جز اینکه منتظر‌ بمونه سازنده های باتری فکری‌بحال اختراعشون بکنن
ایرفون چه ربطی به اپل داره اصلا دوست عزیز . چرا حرف خنده دار میزنید . اپل سازنده تلفن همراهه نه سیستم صوتی ! بعد اپل مثلا از سنهایزر که پنجاه سال هست داره تو خوده خوده آلمان تجهیزات صوتی میسازه بیشتر میفهمه؟؟؟؟ اپله چینی؟! که حتی یک کارخونه بنام خودش نداره؟!
باید میگفتین اپل منتظر میمونه یه تکنولوژی توسط یه شرکتی به کمال برسه ، بعد با کپی کردنش و چسبوندن اتکت قیمت نجومی و تبلیغات دروغ و ماست مالی ، اون رو به بازار معرفی میکنه

محمد

۱۳۹۵/۹/۲۰
سلام این که هیچ الان ایفون 7 که کلید کردن روش تکلیفش چیه ؟ که میگن رجستری و بعضی ها میگن اونایی که گارانتی ایران دارن و رسمی وارد میشن مشکلی واسشون پیش نمیاد :|

amir1975

۱۳۹۵/۹/۲۰
با این همه برندهای حرفه ای صوتی و محصولات متنوع در بازار، فقط یک آماتور کم اطلاع 160 دلار برای این اسباب بازی هزینه میکنه و خودشم نمیفهمه چه کلاه گشادی سرش رفته!
باز هم یک اسم دهن پر کن و تبلیغ الکی برای بزرگ جلوه دادن یک هدست بلوتوث ساده که تکنولوژی اش 6 سال قبل اختراع شده.

احسان

۱۳۹۵/۹/۲۰
اپل همیشه کارش مطمئن بوده و تا وقتی یه تکنولوژی به کمالش نرسه به بازار عرضه نمیکنه، این هم شامل حالش میشه