خانهاخبار
مشخصات HTC 11 فاش شد؛ قدرتمندتر از همیشه

مشخصات HTC 11 فاش شد؛ قدرتمندتر از همیشه

اچ تی سی همچنان به گوشی‌های هوشمند خود ایمان دارد و از معرفی پرچمدار جدید دست نمی‌کشد. HTC 11 نام احتمالی پرچمدار 2017 این شرکت است که مشخصات سخت‌افزاری آن فاش شده، مشخصاتی که نشان می‌دهد با محصولی فوق‌العاده روبروییم.
۱۳۹۵/۹/۲۰

دیروز در خبرها داشتیم اچ‌تی‌سی از تولید پرچمدار جدید دست نمی‌کشد؛ خبر خوبی برای طرفداران این برند کهنه‌کار که این روز‌ها حال و روز خوشی ندارد. امروز شایعاتی در مورد HTC 11 منتشر شده است که ادعا می‌کند پرچمدار 2017 این شرکت مشخصات بالایی خواهد داشت.

براساس این گزارش HTC 11 از پردازنده جدید و قدرتمند اسنپ‌دراگون 835، که 8 هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Adreno 540 دارد، بهره خواهد برد؛ ضمن اینکه نمایشگر 5.5 اینچی بدون حاشیه آن رزولوشنی برابر 2560 در 1440 پیکسل خواهد داشت. در نتیجه HTC 11 اولین پرچمدار اچ‌تی‌سی است که در ابعاد فبلت به بازار می‌آید.

منبع این خبر همچنین ادعا کرده است HTC 11 به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز می‎‌شود؛ موردی که بعید است سال آینده در پرچمداران دیگر شرکت‌های بزرگ اندرویدی نظیرش را مشاهده کنیم. حافظه 256 گیگابایتی گوشی فضای ذخیره‌سازی بسیار بالایی در اختیار کاربران می‌گذارد، اما هنوز نمی‌دانیم از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‎شود یا خیر.

image

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در پرچمدار بعدی خود دوباره سراغ استفاده از لنزهای دوتایی رفته است. گفته می‎شود اچ‌تی‌سی 11 دارای دو لنز دوربین 12 مگاپیکسلی است و کیفیت دوربین جلو آن 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

اندازه بزرگ دستگاه این امکان را به 11 می‌دهد تا از باتری بزرگ 3700 میلی‌آمپرساعتی استفاده کند. همچنین پردازنده اسنپ‌دراگون 835 ویژگی Quick Charge 4.0 کوالکام را با خود به ارمغان می‌آورد که گوشی را 20 درصد سریع‌تر از نسل 3 این فناوری شارژ می‌کند.

با اینکه فعلا به صحت این اطلاعات نمی‌شود اطمینان کرد، ولی اگر چنین شود قطعا HTC 11 حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (159 نظر)

Amir446

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
چطور از اسنپ دراگون ۸۳۵ استفاده میکنه ! اون که انحصاره سامسونگه فعلا ( منبع خبر توی همین سایت هست ) یعنی با سامسونگ توافق کرده ؟

saeed

۱۳۹۵/۱۰/۱
htc عالیه.من one.m8.m9.m10 و حتی گوشیهای دیگشو داشتم.بسیار راضیم و از سامسونگ خیلی بهتره با اینکه من هنوز متقاعد نشدم سامسونگ بخرم

milad7_htc

۱۳۹۵/۹/۳۰
بالارده اچ تی سی 10 میان رده نمیدونم

cadillac

۱۳۹۵/۹/۲۶
فروش تویوتا چهار برابر بنزه در حالی که تو کیفیت بنز حرف اولو می زنه تویوتا نهم .
قضیه سام هنگ اینه که یه مشت آماتور مثل شما رفتید سام هنگ خریدید.

cadillac

۱۳۹۵/۹/۲۳
آره آره...
مثل نوت۷ در مقابل htc 10 .