خانهاخبار
خداحافظی سامسونگ با رابط کاربری TouchWiz

خداحافظی سامسونگ با رابط کاربری TouchWiz

به نظر می‌رسد رابط کاربری تاچ ویز به پایان عمر خود نزدیک شده است و کاربران سامسونگ باید در نسخه 7 اندروید با آن خداحافظی کنند.
۱۳۹۵/۹/۱۹

رابط کاربری TouchWiz سامسونگ یکی از مشهورترین رابط‌های کاربری سیستم عامل اندروید است که از سال 2010، همزمان با Galaxy S، به محصولات این شرکت پا نهاد، اما به نظر می‌رسد پس از 6 سال وقت خداحافظی با آن فرا رسیده است.

در جدیدترین نسخه آزمایشی اندروید 7 برای Galaxy S7 نام تاچ‌ویز از اطلاعات نر‌م‌افزاری گوشی حذف شده و جای آن را Samsung Experience گرفته است. بنابراین کاربران گوشی‌های سامسونگ به جای تاچ‌ویز رابط کاربری جدید Samsung Experience را روی اندروید نوقا تجربه خواهند کرد.

image

اما اگر می‌پرسید چه بلایی سر Grace UX آمده باید گفت سامسونگ احتمالا بی‌خیال این رابط کاربری شده است تا هیچ نام و نشانی از نوت7 مرحوم باقی نماند و کاربران را به یاد آن نیندازد.

رابط کاربری TouchWiz سامسونگ همیشه مورد انتقاد کاربران واقع شده است و بسیاری به کند و سنگین بودن آن ایراد می‌گیرند. اگرچه در دو سال اخیر شاهد بهبودهایی در این رابط کاربری بودیم، تاچ‌ویز هیچگاه نتوانست آنطور که باید، کاربرانش را راضی کند. حال باید دید Samsung Experience نقص‌های تاچ ویز را جبران می‌کند یا فقط در حد یک تغییر نام باقی خواهد ماند. پیش‌بینی شما چیست؟ از این رابط کاربری جدید چه انتظاراتی دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (61 نظر)

سینا

۱۳۹۵/۹/۲۳
هنگ تی سی هنوز نفهمیده چرا گوشی های داغونش رو کسی نمیخره برو بهشون کمک کن چون اطلاعاتت فراتر از این کمپانیه :دی

میلاد

۱۳۹۵/۹/۲۳
دقیقا تاچ ویز بهترینه و زیباترین.سنس هنگ تی سی هم زشت ترین و پیش پا افتاده ترین رابط کاربریه و بعد 1-2 ماه شروع میکنه به هنگ کردن

مهدی

۱۳۹۵/۹/۲۳
اینو باید به طرفداران هنگ تی سی گفت که با هزار دلیل نمیخوان قبول کنن شرکت محبوبشون هر سال ضرر میده و کیفیت گوشی هاش نسبت به قبل پایین تر میاد و یک قدم به ورشکستی نزدیک تر میشه.اگه شما ها قبول کردین بعد بیاین نظر بدین.

میلاد

۱۳۹۵/۹/۲۳
Earl Arya best htc امیر یا هر کی که هستی . با 10 تا آیدی میای تو پیج های سامسونگ به چرت و پرت گفتن اگه حرف نزنی کسی نمیگه لال هستی
هنگ لقب هنگ تی سی هست تا وقتی که ورشکست بشه.گوشی های هنگ تی سی اوایلش هنگ نداره ولی بعد یک ماه شروع میکنه به هنگ کردن.من اس 6 دارم و تو این 2 سال هنگی ندیم بلکه سریعتر هم شده.تاچ ویز شاید سنگین باشه ولی تو پرچمدار هاش کوچکترین مشکلی نداره.چطوری واست توضیح بدم بفهمی.وقتی یک پرچمدار سامسونگ دستت نگرفتی خب نمیفهمی دیگه.بهتره بری با همون اسباب بازی هنگ تی سی ت بازی کنی.ممنون

earl

۱۳۹۵/۹/۲۲
من آخرش نفهمیدم
خود کمپانی سامسونگ متوجه اشتباهش تو بخش رابط کاربری شده و داره عوضش میکنه
Android Central هم داره با بررسی هایی که تا الان شده و اطلاعاتی که خود سامی منتشر کرده داره میگه این تاچویز به درد نمیخورده
ولی بازم یه عده میان کورکورانه همینطوری الکی رو هوا میگن
زیباترین رابط کاربری مال سامسونگه
واقعا رابط کاربریش خیلی عالیه
ما هیچ وقت باهاش مشکل نداشتيم
ما همیشه دوستش داشتیم
بقیه برند ها همه کشک مال ما فقط بهترین
خب کاربر هنگ دوست
چرا نمیخوای قبول کنی داری اشتباه میکنی ؟
دیگه چی باید براتون به نمایش بزارن تا تسلیم حق شید ؟ :)