خانهاخبار
جدیدترین شایعات درمورد اسپیکر Galaxy S8

جدیدترین شایعات درمورد اسپیکر Galaxy S8

شایعات اخیر در مورد گلکسی اس 8 از احتمال وجود اسپیکرهای استریو ساخت Harman در این تلفن خبر می‌دهد. همچنین معرفی این محصول در دو نسخه با سایز صفحه نمایش متفاوت از دیگر گزارشات اخیر درمورد آن است.
۱۳۹۵/۹/۱۷

روز به روز به زمان معرفی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S8 نزدیک‌تر می‌شویم و به همین دلیل بازار شایعات نیز بسیار پررونق شده است. به علت شکست Galaxy Note7، سامسونگ تحت فشار زیادی قرار گرفته و به همین دلیل هم Galaxy S8 یکی از مهم‌ترین محصولات تاریخ این شرکت شده است.

با توجه به گزارشات اخیر سامسونگ نسخه 5.7 اینچی edge با صفحه نمایش خمیده و نسخه 6.2 اینچی بدون حاشیه این تلفن هوشمند را آماده خواهد کرد. به تازگی هم شنیده‌ایم که ایده استفاده از دوربین دوگانه منتفی شده و سامسونگ می‌خواهد از دوربین تکی با مشخصات عالی در پرچمدار خود استفاده کند.

image

 

مشخص است که سامسونگ هم استفاده‌کنندگان سری S و هم طرفداران سری Note را با S8 جدید خود هدف قرار داده است و در نظر دارد که خسارات ناشی از Note7 را نیز جبران کند. همچنین این شرکت از قرار دادن بعضی قابلیت‌ها در این تلفن هوشمند منصرف شده است تا این محصول بدون عجله تولید شود و بهترین حس ممکن را به کاربران منتقل کند.

آخرین گزارشات حاکی از آن است که هر دو نسخه Galaxy S8 با اسپیکرهای استریو عرضه می شوند. سامسونگ اکنون باید تصمیم خود را راجع به اسپیکرها گرفته باشد، چون انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در ماه فوریه رسما معرفی شود و در ماه مارس نیز برای خرید در دسترس قرار بگیرد.

نهایتا این شایعه حتی عمیق‌تر نیز شده است، طوری که احتمال می‌رود اسپیکرهای جدید سامسونگ را شرکت Harman (یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم حرفه‌ای صوتی) بسازد. سامسونگ اخیرا Harman را با مبلغ 8 میلیارد دلار تصاحب کرده است که درنتیجه استفاده از این اسپیکرها چندان تعجب‌آور نیست.

البته نماینده سامسونگ قبلا تاکید کرده بود که قبل از سال 2018 گلکسی‌های این شرکت از تکنولوژی Harman استفاده نخواهند کرد. بنابراین شاید گزارش اخیر به صورت غیرمنطقی مورد توجه قرار گرفته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (35 نظر)

Mojtaba

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
ىه لکه ننگ برا اهالى موسىقى رقم خورد وقتى سامسونگ کمپانى معظم هامن کاردون رو خرىد واقعا جاى افسوس داره درست انگار ساىپا مالک بنز بشه

سینا

۱۳۹۵/۹/۱۹
همین که هنگ تی سی رو با سامسونگ و هارمن مقایسه میکنی مشخصه درک و فهمت چقدر پایینه...مطمئن باش اس ۸ بهترین اسپیکر دنیای موبایل رو خواهد داشت شک نکن

فرزاد

۱۳۹۵/۹/۱۸
دوست عزیزی که دم به دم از واژه تقلید استفاده میکنی،ازت میخوام که هی نگی سامسونگ داره کپی میکنه.اگه یه نگاه به مثبت و منفی زیر نظری که دادی بندازی،متوجه میشی که فقط خواستی یه حرفی زده باشی.البته حرف که چه عرض کنم........

MYi7

۱۳۹۵/۹/۱۸
به گفته ی استاد Yhیکی از افتخارات و خاطره های htc همکاری با هارمن بوده:)))...حالا یکی از کارای ساده ی سامسونگ خریدن کل هارمن هستش...تنها چیزی که برای htc مونده صداشه...اونم تا سال بعد میوفته دست سامسونگ

میلاد

۱۳۹۵/۹/۱۸
s8 بهترین کیفیت اسپیکر رو خواهد داشت مطمئن باش