خانهاخبار
فیدیلیو، راهنمایی برای انتخاب رستوران خوب

فیدیلیو، راهنمایی برای انتخاب رستوران خوب

اگر همیشه در انتخاب رستوران یا کافی‌شاپ خوب سردرگم هستید و نمی‌دانید در اطراف شما چه رستوران‌های خوبی برای صرف غذا وجود دارد، از فیدیلیو استفاده کنید تا شما را راهنمایی کند.
۱۳۹۵/۹/۲۰

رستوران‌گرد‌ها و افرادی که عاشق امتحان کردن رستوران‌ها و کافه‎های مختلف‌اند احتمالا با Fidilio آشنا هستند: یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های رستوران‌یاب شهر تهران که 10 سالی می‌شود کاربران را در انتخاب رستوران‌ها و کافه‌های خوب راهنمایی می‌کند.

اگر همیشه دغدغه انتخاب رستوران خوب برای صرف ناهار یا شام را دارید یا می‌خواهید برای صرف صبحانه به کافه‌ای بروید که محیط دنج و آرامی داشته باشد، می‌دانید استفاده از تجربه دیگران تا چه اندازه می‌تواند به شما کمک کند. هیچکس دوست ندارد به رستورانی برود که غذای خوشمزه‌ای نداشته باشد و به او خوش نگذرد، اما در شهر بزرگی مثل تهران انتخاب کافه یا رستوران خوب، از میان صدها پیشنهاد موجود، کار واقعا سختی است. اینجاست که اپلیکیشن Fidilio به کمکتان می‌آید تا به راحتی رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های اطراف خود را پیدا کنید و ببینید در هر گوشه تهران چه جاهای خوبی برای صرف غذا وجود دارد.

image

با ورود به اپ فیدیلیو در نگاه اول نزدیک‌ترین، جدیدترین و پربازدیدترین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های شهر نمایش داده می‎شود تا انتخاب برای شما بسیار آسان شود.

لمس نام هر رستوران شما را وارد صفحه اختصاصی آن محل می‌کند که جزئیاتی مانند آدرس، شماره تماس، ساعت کاری و امکانات آنجا را به شما نشان می‌دهد. در این صفحه همچنین می‌توانید منوی غذا به همراه قیمت، رتبه رستوران و نظر سایر کاربرانی را مشاهده کنید که به آنجا رفته‌اند؛ مواردی که در تصمیم‌گیری کمک بزرگی به شما می‌کند.

image

ثبت نام کردن در Fidilio این امکان را در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های جدیدی به بانک اطلاعاتی سایت اضافه کنید. علاوه بر این قادر خواهید بود فهرستی از رستوران‌های موردعلاقه خود بسازید تا در آینده سریع‌تر به آنها دسترسی پیدا کنید.

فیدی+ بخشی است که کاربران فیدیلو می‌توانند نظر و تجربه خود را در مورد رستوران‌ها و غذاها با دیگران به اشترک بگذارند و درباره موضوعات مرتبط یادداشت بنویسند.

image

فیدیلیو به رستوران‌گرد‌های حرفه‌ای و افرادی که وعده‌های غذایی متعددی در رستوران‌ صرف می‌کنند پیشنهاد عضویت در فیدیلیو کلاب را می‌دهد. اعضای این باشگاه با دریافت کارت VIP می‌توانند از تخفیفات همیشگی بهترین رستوران‌های شهر استفاده و امتیازهای ویژه‌ای دریافت کنند.

اپ فیدیلیو هم برای کاربران اندروید و هم آی‌او‌اس قابل استفاده است، اما در نسخه iOS آن ویژگی‌هایی وجود دارد که کار کردن با برنامه را راحت‌تر می‌کند. به عنوان مثال فیدیلیو به خوبی با Siri، 3D Touch و ویژگی Handoff آی‌او‌اس سازگار است و از آن می‌توان در اپل واچ نیز استفاده کرد. ضمنا فیدیلیو به خوبی از انواع آیپدهای اپل پشتیبانی می‌کند و استیکرهای ویژه‌ای دارد که ارسال آنها در iMessage جالب است.

image
image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

amir1975

۱۳۹۶/۱/۲۹
در منوی مصرف باتری سرویس رسانه یا Media رو دستی ببندید.
در گوشیهای سامسونگ همیشه سرویس media حتا تا چند ساعت پس از روشن کردن دستگاه فعاله و باتری رو میخوره

علی

۱۳۹۵/۱۱/۶
چرا برا ویندوز فون. یا ویندوز ۱۰ یونیورسال توسعه نشده ?

علی

۱۳۹۵/۹/۲۷
یه سوال دیگه اینکه من تازه گی ها j5 2016 سامسونگ رو خریدم چرا کند عمل میکنه وچرا زود داغ میکنه ودرحالی که باطری۳۱۰۰میلی آمپری داره چرا زود تخلیه میشه من فقط از شبکه هایه اجتماعی استفاده میکنم لطفا راهنماییم کنید...

علی

۱۳۹۵/۹/۲۷
باسلام. لطفا مجموعه نرم افزار های شکر CM و ES رو معرفی کنید و آیا درسته که محصولات CM برایه تلفن های اندرویدی مضرر هستش؟ ممنون.

رضا

۱۳۹۵/۹/۲۰
کارشون عالیه واقعا