خانهاخبار
چه چیزی Galaxy S8 را متمایز می کند؟

چه چیزی Galaxy S8 را متمایز می کند؟

سامسونگ قطعا حساب ویژه ای روی کهکشانی جدید خود باز کرده است . احتمالا Galaxy S8 با ویژگی های آیفون فعلی عرضه می شود اما سامسونگ می خواهد که پرچمدارش لااقل یک ویژگی منحصر به فرد داشته باشد که آن را متمایز کند و آن ویژگی منحصر به فرد دستیار صوتی Viv است.
۱۳۹۵/۹/۱۰

سامسونگ توجه ویژه ای دارد به برنامه ریزی هایی که اپل برای تلفن های هوشمندش می کند.گزارش های زیادی اشاره به این موضوع میکند که Galaxy S8 قابلیت های جدیدی دارد که قطعا درآینده در آیفون 8 شاهد آن خواهیم بود (نظیر تمام صفحه بودن صفحه نمایش و دکمه ها و سنسور هایی که با صفحه نمایش ادغام شده است.) همچنین این تلفن هوشمند با ویژگی های آیفون فعلی (یعنی 3D touch ، لنز دوگانه دوربین عقب ، دستیار صوتی شخصی) عرضه می شود.

البته این به این معنا نیست که Galaxy S8 تلفنی حیرت انگیز نباشد. در واقع حداقل یک قابلیت وجود دارد که گلکسی جدید سامسونگ را متمایز می کند و موجب شگفتی شما می شود. این ویژگی همان دستیار صوتی است که سامسونگ هرگز آن را نداشته است.

سامسونگ Viv را (استارتاپی که بر روی محصولاتی نظیر دستیارصوتی Siri کارمی کند) تصاحب کرده است.یکی از افراد پشت پرده Viv اخیرا برروی Siri نیز کار کرده است و شایعات از این قرار است که Viv به مراتب بهتر از Siri است.

image

GalaxyClub می گوید، دستیار صوتی Galaxy S8 دارای صدای دو شخصیت مرد (Bixby) و زن (Kestra) است و قابلیت پرداخت از طریق صدا را برای کاربران به ارمغان می آورد.

این سایت همچنین فرم های جدید ثبت علائم تجاری مربوط به هوش مصنوعی که در کره ی جنوبی و کشورهای اروپایی تنظیم شده است را که این دو نام و تغیرات آن را بیان میکند کشف کرده است.

جالب توجه است که نام Bixby Pay نیز دیده شده است که نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد که مردم با گفتن دستورالعمل های خاصی از طریقBixby  یا Kestra پرداخت های خود را انجام دهند.

این ویژگی قابلیت جدیدی است که ممکن است در دسیارهای صوتی بعدی شاهد آن باشیم و همچنین احتمالا یکی از ویژگی های جدید Viv است.

Siri اکنون از قابلیت پرداخت صوتی از طریق PayPal پشتیبانی می کند و همچنین دستیار صوتی اپل به زودی از پرداخت نظیر به نظیر در iMessage پشتیبانی می کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (56 نظر)

:))

۱۳۹۵/۹/۱۳
داداچ داری اشتبا میکنی :))
ببین عزیز خیلی وقته پانل ال سی دی منسوخ شده چرا چون ایراداش خیلی زیاده من جمله مصرف باطری :| که شاید دو برابر ال ای دی هستش مدرک میخوای برو یه سرچ ساده کن از ازمایشهای خودت که مطمعنم متعصبانس خیلی بهترن ببینم توی اس سون اج که شما میگی نمیشه گلس انداخت برو یه اصلشو بگیر چرا نشه... سیستم خنک کننده ی گوشی توی چندتا گوشی هست ؟؟ اونم برو یه تحقیق کن راستی گوشیت ضد ابه؟. اینم که شما میگی بدنه فلزو شیشه ایراده که نیس حتما المینیوم شما بهتره :/ نمیدونم میگی ازدستت میوفته ال سی دی میسوزه که نمی سوزه نمیدونم اینو از کجا اووردی داداش من طرفدار برند نیستم به امکانات پول میدم و صد البته خدمات پس از فروش راستی برا htc گلس پیدا کردی؟! والا دو تومن پول گوشیه هیچی تو بازار نیس براش ینی چی؟ یه خورده در مورد خریدت فکن فک نکنم htc تو 2017 دووم بیاره اصن htc میبینم یاد ورشکستگی میوفتم یه غم خاصی تو فونتشه :))))))))))))
شما میگی کیفت ساخت گوشی پایینه اخه عزیز چی بگم بهت وقتی cpu اسنپ دراگون باشه یا اگزینوس رمش ال پی دی دی ار چار باشه یا اصن چیپستش فلان باشه ینی اسنپ درگونی که توی گوشی شماس رنگی تره یا اونو خود رییس شرکت کوالوکوم زد رو گوشیت حرفا میزنیاا راستی عزیز اینایی که گفتم ناراحت نشیا بالاخره واقعیته دیگه تحمل شنیدنشو داشته باش :)

zack

۱۳۹۵/۹/۱۲
چشمای تو زشت میبینه داداش
همه دنیا ظاهر HTC رو یکی از مهم ترین مزیت هاش میدونن

Keyhan

۱۳۹۵/۹/۱۲
درضمن اینایی که دیس لایک کردن بگن کدوم حرفم اشتباه بود؟ حس میکنم ادمینه که خودش لایکو دیس لایک میکنه چون نظرات و کامنتا اکثرا واقعیتو میگن. غیر از اینه سامی سیستم صداش در حد پرچمدار نیست؟ غیر از اینه طراحی شیشه ای تکراریش داره مسیر پلاستیکیشو میره خسته کننده شده و بسیار ضعیفه. غیر از اینه پرچمدارش با دراپ اول ال سی دیش میسوزه؟ غیر از اینه اسم سامسونگ یه خطه و زیبایی گوشی رو کم میکنه و ادمو یاد تلویزیونو یخچال میندازه؟ غیر از اینه کیفیت ساخت سامسونگ پایینه و انفجار نوت ٧ ثابت کرد که حتی گوشی هاشو نمیفرسته واسه تست سلامت؟ غیر از اینه فقط به فکر ویژگی های تبلیغاتیه و صفحه اجش ازار دهندس چون مدام دستت میخوره بهش و اونجا که منحنی شده سایه آبی میندازه؟ حتی نمیشه گلسم انداخت. جای این کار میتونه بدون حاشیه بسازه که هم کارامد تره هم زیباس فقط چون تبلیغاتی نیست این کارو نمیکنه. من واقعیتو گفتم از دوربینو کیفیت صفحه نمایشش که نقطه قوتشه اسم بردم ولی چرا تحمل شنیدن واقعیتو ندارین؟ کدوم حرفم اشتباس بگین البته با مدرک که منم مدرک رو کنم

Keyhan

۱۳۹۵/۹/۱۲
کی گفته صفحه نمایش اچ تی سی درستو درمون نیست. من الان کاربرشم و اچ تی سی 10 تنها گوشی دنیاس که از سوپر ال سی دی 5 استفاده میکنه. کنتراست رنگ مشکیش خیلی بالاس ولی نه به اندازه سامسونگ اما سایر رنگا به شدت از امولد سامسونگ بهتره خصوصا رنگای گرم مثل قرمز نارنجیو زردو... ایمیلمو میزارم خواستی پیام بده با سامسونگ اس ٧ اج مقایسه کردم فیلم برداریشو پسره گفت به خاطر صفحته که مال تو اینقدر بهتره؟ واست میفرستم کم گول تبلیغات بخوری. داداشم نوت ٥ داره در کمال ناباور گفت که کیفیت صفحه نمایش تو بهتره. اچ تی سی توی 10 به کمال رسیده و هیچ ایرادی بهش وارد نیست. به خدا با قاطعیت میگم صفحه نمایشش از گوشی های سامی بهتره و رنگا زنده ترن. درضمن گوشی بنده پنل شارپ هست میگن تیانماش یکم کیفیتش کم تره و مایل به صورتی میزنه اما خوشبختانه شارپش عالیه

علیرضا

۱۳۹۵/۹/۱۲
????? دمت گرم