خانهاخبار
MI Mix، پرچمدار بدون حاشیه صفحه نمایش شیائومی، وارد بازار ایران شد

MI Mix، پرچمدار بدون حاشیه صفحه نمایش شیائومی، وارد بازار ایران شد

گوشی شیائومی می میکس، فبلت پرچمدار و بدون حاشیه صفحه نمایش شیائومی که یکی از بهترین‌ گوشی‌های بازار است به صورت غیر رسمی و به تعداد محدود وارد بازار ایران شده است. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۹/۱۰

همانطور که می‌دانید شرکت چینی شیائومی دیگر یکی از بزرگان صنعت تلفن هوشمند و گجت‌های هوشمند است. شرکتی که با نوآوری و ساخت محصولات با کیفیت و در عین حال خوش قیمت توانسته است بسیاری از دوست داران دنیای تکنولوژی را در سراسر جهان و مخصوصا کشور خودمان، ایران به سمت خود جذب کند.

شرکت شیائومی اوایل آبان ماه سال جاری شیائومی دو تلفن هوشمند می نوت 2 و MI Mix را معرفی کرد. می نوت 2 از شیائومی بهترین جایگزین برای گلکسی نوت 7 است که دیروز وارد بازار ایران شد اما دیگر پرچمدار شیائومی، گوشی می‌ میکس یک فبلت تمام عیار و قدرتمند است که می‌توان گفت نمایشگری تقریبا بدون حاشیه دارد. گوشی می‌ میکس به صورت غیر رسمی (قاچاق) و با تعداد محدود وارد بازار کشور شده است. باید گفت که انتظار نمی‌رود  شرکت وارد کننده رسمی محصولات شیائومی (اسوشید تجارت) این غول قدرتمند و خاص به صورت رسمی وارد بازار کشور شود.

image

از مزایای شیائومی می میکس باید به طراحی خاص و جدید، صفحه نمایش6.4 اینچی با کیفیت فول اچ دی و با حاشیه بسیار پایین، پردازنده اصلی قدرتمند، پردازنده گرافیکی قدرتمند آدرنو530، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی قدرتمند ساخت شرکت ژاپنی سونی و باتری 4400 میلی آمپری اشاره داشت. همچنین از معایب فبلت می میکس باید به عدم بهره مندی از شیار کارت حافظه جانبی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و وزن نسبتا بالا اشاره داشت.

لیست قیمت شیائومی می میکس:

image

نسخه

قیمت

حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت

2,700,000 تومان

(520 دلار )

حافظه رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت

3,300,000 تومان

(595) دلار

 

توصیه جی اس ام به شما این است که برای خرید این موبایل کمی صبر کنید تا قیمت این اسمارت با واردات بیشتر و پایین آمدن نرخ ارز بهبود پیدا کند.

اگر شما بودجه بالایی داردی و به دنبال خرید گوشی هوشمندی با نمایشگر بزرگ و طراحی خاص و جدیدی هستید بدانید می میکس قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. این گوشی خاطره‌ای فراموش نشدنی از یک موبایل بزرگ و قدرتمتند اما کاملا خاص و شکیل را برای شما ایجاد می‌کند.

 

نظر شما در مورد غول بدون حاشیه صفحه نمایش شیائومی، گوشی می میکس چیست؟ آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهدی رییسی

۱۳۹۵/۹/۲۲
سلام.من تصمیم قاطع گرفتم بخرمش شیراز نبود رفتم تهران که بخرم فقط یه جت موجود بودنسخه 256 ..توی تبلیغاتشون دروغ نشون دادن این گوشی کاملا هم بدون حاشیه نیست وقتی با نوت 2 مقایسه کردم تصمیمم عوض شد و رد می نوت 2 گرفتم.قبلش هم اس 7 ادج داشتم و حالا ÷شمونم چرا فروختمش..وسلااااام..باید بگم با اینگه دریچه نور این گوشی از اس 7 بیشتره و ÷یکسلشم بالاتره ولی به طور محسوسی اس 7 دوربینش بهتره...تنها مزیتش یکی رزولشن و کیفیت صفحه خیلی خوبشه و دوم اینکه خاص و تکه

امیرحسین110

۱۳۹۵/۹/۱۶
غول چینی ! با وزن نسبتا بالا و صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیش احتمالا وقتی در دست میگیریم حس خوبی رو منتقل خواهد کرد.با حافظه داخلی 128 یا 256 تقریبا میشه گفت نباید نگران عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی باشیم.من فقط بیم این دارم که جذب اثر انگشت در پشت گوشی بالا باشه ! :) و با توجه به جنس بدنش میترسم آسیب پذیری بالایی داشته باشه.و اینکه انتقال صوت از طریق امواج آکوستیک سرامیکی یعنی نوآوری و خلاقیت.اگر رابط کاربری شیائومی مورد پسند شما هست می تونید یکی از این گوشی ها رو از دوستانی که قاچاق کردن تهیه کنید !!

mojtaba9849

۱۳۹۵/۹/۱۶
هدف یه سری افراد چیه برند جهانی و معتبر سامسونگ رو با شیائومی مقایسه میکنن

mojtaba9849

۱۳۹۵/۹/۱۶
ساخته چینه نه ژاپن

جانان

۱۳۹۵/۹/۱۵
عزيزم زير گوشى قرار داره