خانهاخبار
شایعات جدید در مورد Galaxy S8

شایعات جدید در مورد Galaxy S8

گلکسی اس 8، به‌عنوان محصولی استراتژیک برای سامسونگ، به‌احتمال‌زیاد در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می‌شود. مدتی است که شایعات زیادی در مورد این گوشی می‌شنویم و امروز هم شایعه‌ای جدید در مورد آن منتشر شده که در ادامه از آن‌ باخبر می‌شوید.
۱۳۹۵/۹/۶

Galaxy S8 به‌احتمال‌زیاد پرچم‌دار بعدی خانواده S است. از بسیاری جهات این پرچم‌دار برای سامسونگ یک محصول استراتژیک محسوب می‌شود و مهم‌ترین دلیل استراتژیک بودنش معرفی آیفون 8 در سال آینده است، که به نظر می‌رسد اپل برای دهمین سالگرد معرفی آیفون نقشه‌های زیادی برای آن خواهد داشت.

تا امروز شنیده‌ها حاکی از آن است که این گوشی کلید فیزیکی Home ندارد و در دو نسخه عرضه می‌شود. یکی از نسخه‌ها اندازه‌ای در سایز فبلت دارد و به دو دوربین در قاب پشتی مجهز است. علاوه بر این شنیده شده که صفحه‌نمایش گلکسی اس 8، همانند آیفون 7، به میزان فشار وارده حساس است.

Galaxy S7 edge

حال گزارشی جدید منتشر شده که می‌گوید گلکسی اس8 به ویژگی‌هایی مجهز است که در گوشی‌ای مانند آیفون تا امروز ندیده‌ایم. سایت آلمانی Tech Tastic گزارش داده Galaxy S8 به حافظه داخلی 256 گیگابایت در کنار درگاه کارت حافظه خارجی با پشتیبانی تا 256 گیگابایت مجهز است. در آیفون 7 میزان حافظه داخلی 256 گیگابایت را دیده بودیم اما پشتیبانی از کارت حافظه خارجی در نظر گرفته نشده بود.

در کنار افزایش میزان حافظه داخلی، بر اساس این گزارش، شاهد حضور حافظه رم با ظرفیت 6 گیگابایت هستیم که به طرز محسوسی بیشتر از حافظه رم نسل قبلی است.

از ویژگی‌های دیگری که احتمال حضورشان در گلکسی اس8 قوت پیدا کرده، پردازنده تازه معرفی‌شده اسنپدراگون 835، شارژر وایرلس سریع‌تر، سنسور عنبیه چشم و دستیار صوتی جدیدی است که رقیبی برای سیری و دستیار صوتی گوگل به‌حساب می‌آید.

در کنار این ویژگی‌های جدید انتظار طراحی‌ای کاملا متفاوت را برای این نسل داریم. نظر شما در مورد این گوشی چیست و تصور می‌کنید این شایعات تا چه میزان صحت دارند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (58 نظر)

Alireza

۱۳۹۵/۹/۱۱
سامسونگ و الجی بهترین برند دنیا هستن.حتی بهتر از اپل

محسن

۱۳۹۵/۹/۱۰
اپل ک هیچی ?
تازه بعد ۴ سال گوشی تکرازی با یک طرح تازه یادش افتاده مدیر طراحی ایفن و ایپادش رو تغییر بده
اونم تازه میخواد گوشی های oled سامسونگ ک پارسال زده رو تازه بزنه

cadillac

۱۳۹۵/۹/۹
داداش ramin
میدونم حقیقت ماجرا تلخە .

cadillac

۱۳۹۵/۹/۹
نوت ۷ هم قرار بود این ویژگی ها رو داشته باشه.

M.Baghi

۱۳۹۵/۹/۹
داداش سامسونگ همه چی میزنه:تلویزیون،گوشی،لباس شویی و...
ولی شرکتی مثل اپل فقد گوشی و لپتاپ میزنه پش باید سامسونگ بیشتر باشه...
با تشکر