خانهاخبار
با ویژگی‌های جدید اندروید 7 در Galaxy S7 آشنا شوید

با ویژگی‌های جدید اندروید 7 در Galaxy S7 آشنا شوید

بسیاری از کاربران گوشی‌های سامسونگ منتظر دریافت اندروید 7 و استفاده از ویژگی‌های جدید این نسخه هستند. در ادامه مطلب می‌توانید تغییراتی را مشاهده کنید که همراه با اندروید نوقا در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج ایجاد می‎شود.
۱۳۹۵/۹/۶

حدود 2 هفته پیش اولین نسخه آزمایشی اندروید 7 برای کاربران Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در بعضی کشورها منتشر شد. سامسونگ هفته گذشته نیز نسخه آزمایشی جدیدی منتشر کرد که نشان می‌دهد کره‌ای‌ها به سرعت در حال توسعه و رفع نواقص اندروید نوقا برای پرچمداران خود هستند.

در حالی که سامسونگ قصد دارد نسخه آزمایشی اندروید 7 را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد، جزئیات بیشتری از ویژگی‌های جدید اندروید نوقا و تغییراتی که قرار است در Galaxy S7 و Galaxy S7 edge ایجاد کند فاش گردیده.

در نسخه 7 اندروید کاربران می‌توانند DPI صفحه نمایشگر را تغییر دهند؛ مثلا به جای QHD از رزولوشن FHD استفاده کنند. همچنین ویژگی‌هایی مثل نوتیفیکیشن‌های گروهی و امکان پاسخ سریع به نوتیفیکیشن‌ها به خانواده S7 اضافه می‌‎شود.

با آپدیت شدن گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید رابط کاربری TouchWiZ نیز اندکی تغییر خواهد کرد و از ظاهر Grace UX بهرمند خواهد شد. پیروی کردن طراحی آیکون‌ها از متریال دیزاین، اضافه شدن میانبر به اپ‌ها، امکان صفحه‌بندی کردن فولدرها و بهبود یافتن ویژگی Always on Display از جمله تغییراتی است که در نرم‌افزار این گوشی‌ها ایجاد می‎شود.

لیست ویژگی‌ها و تغییرات جدیدی که قرار است نسخه 7 اندروید به Galaxy S7 و Galaxy S7 edge اضافه شود بیشتر از موارد اشاره‌شده در بالا است. برای مشاهده فهرست کامل تغییرات می‌توانید این فایل PDF را مطالعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

امین

۱۳۹۶/۱/۲۷
سلام من مدتی هست اس ۷ دارم . ازش راضی ام مخصوصا دوربینش تو نور کم فقط یه سوال
تو اندروید ۷ میشه رزولیشن رو تغییر داد خواستم بدونم تفاوت ۴کی و فول اچ دی در مصرف باتری چقدره ؟؟؟
اگه کمه همون ۴ کی رو اعمال کنیم بهتر نیست ؟؟؟

محمدرضا

۱۳۹۵/۱۲/۳۰
سلام من 28 اسفند یعنی 3 روز پیش گوشی s7ایج خریدم دوربین گوشی تو فقط در قسمت جلوه آهسته که فیلمبرداری میکنم در نور خونه پرپر میشه هر کاری کردم نتونستم مشکل بفهمم در ضمن گوشی من اندروید 7 آیا اندروید 7 شرکت سامسونگ الان به این زودی زده تمام سایت‌ها اندروید s7 دادن 6 میباشد در ضمن گوشی پلمب تحویل نداد ه بود

امیر

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
سلام.خدمت دوستان گلم عارضم که داغ کردن گوشی دقیقا از سی پی یو دستگاه شماس.منم اس ۷ دارم.دوستان برنامه هایی هستند که میتونه کمکتون کنه در این جریان.مثل بوسترها و چند برنامه دیگه.کارشونم اینه که پس زمینه برنامه هارو غیر فعال میکنه.صرفا بستن برنامه دال بر این معنی نیست که حجم سی پی یو برای محاسبات اون برنامه رو اشغال نکنه.یک پس زمینه از برنامه فعال میمونه.داغ گردن موقع استفاده از نت هم به همین دلیله.چون چند برنامه که نیاز داره از نت استفاده که تو سی پی یو فعاله.امیدوارم کامل و شفاف گفته باشم.درضمن روی مصرف باطری هم تاثیر مستقیم داره.ممنون که خوندین.موفق باشین

Maryam rah

۱۳۹۵/۱۲/۹
من اس۷ فلت دارم و خیلی داغ میکنه مخصوصا موقع استفاده از نت گوشی..یکی از معایب این گوشی همینه

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
منم تقریبا دو ماهه گرفتم و موقع استفاده از نت سیم کارت کمی داغ میکنه و طبیعیه