خانهاخبار
تصاویر جدیدی از Meizu PRO 7 منتشر شد

تصاویر جدیدی از Meizu PRO 7 منتشر شد

همزمان با رونمایی از نسخه جدید رابط کاربری شرکت میزو به نام Flyme، احتمالا گوشی جدید این شرکت با نام Meizu X در ۳۰ نوامبر معرفی شود.
۱۳۹۵/۹/۴

بر اساس آخرین اخبار به روزهای عرضه پرچمدار جدید شرکت چینی Meizu، یعنی Meizu PRO 7، نزدیک می‌شویم. هر چند مدیران این شرکت ادعا می‌کنند که گوشی دیگری برای عرضه در سال ۲۰۱۶ آماده نمی‌شود، بعضی گزارش‌ها از افراد نزدیک به این شرکت این قضیه را رد می‌کنند. بر اساس اخبار و تصاویر لو رفته، از جمله تصاویر امروز، گوشی شرکت میزو آماده عرضه برای تعطیلات سال نوی میلادی است. در کنار Meizu PRO 7 که انتظار داریم در آینده نزدیک آن را ببینیم، شرکت میزو یک گوشی دیگر با نام Meizu X نیز آماده رونمایی دارد. احتمال این وجود دارد که Meizu X در آخرین روز سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازارها شود.

image

بر اساس این تصاویر لو رفته، Meizu X نیز از طراحی مشابه Meizu PRO 7 بهره می‌برد. ظاهرا قسمت پشتی دستگاه مانند دیگر تلفن‌هایی است که شرکت میزو در سال گذشته معرفی کرده بود. هر چند تصاویر منتشر شده از کیفیت لازم برای قضاوت برخوردار نیستند، اما می‌توان حدس زد که میزو برای گوشی‌های جدید خود از بدنه فلزی به‌جای پلی‌کربنات استفاده کند. Meizu X را به احتمال زیاد یک پردازنده هشت هسته‌ای Helio P20 همراهی می‌کند.

image

طبق تبلیغی که شرکت میزو پخش کرده بود، در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۱۶ باید معرفی نسخه جدید رابط کاربری این شرکت بر پایه اندروید یعنی Flyme 6، باشیم و بعید نیست اگر این رابط کاربری در کنار یک گوشی جدید مانند Meizu X معرفی شود.

image

در کنار دیگر مشخصات اگر خوب به عکس‌های منتشر شده از Meizu PRO 7 نگاه کنید حتما متوجه لبه‌های خمیده آن می‌شوید. لبه‌هایی که شما را یاد Galaxy S7 Edge، Xiaomi Mi Note 2 و Elephone S7 می‌اندازد. این گوشی احتمالا از یک دکمه فیزیکی به عنوان دکمه خانه استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار داریم این گوشی با سخت‌افزاری رده بالا همچون پردازنده اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ، ۶ گیگابایت رم و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی یا بزرگ‌تر عرضه شود.

همانطور که سیر پیشرفت شرکت‌های چینی در بازار تلفن‌های همراه، احتمالا برای شما هم ملموس است، بعید به نظر می‌رسد حداقل در سالیان نزدیک شرکت‌های با سابقه بتوانند آن‌ها را از میدان رقابت بیرون کنند. باید منتظر رشد بیشتر این شرکت‌ها و چالش‌های پیش‌رو برای شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

rafa

۱۳۹۵/۹/۵
شرکتهای باسابقه چینیا رو بیرون کنن؟ بنظرم شرکتای باسابقه باید کلاهشون دودستی بچسبن تا چینیا نبرشون !