خانهاخبار
آیا سامسونگ Galaxy S7 را با رنگ جدید Glossy Black روانه بازار می‌کند؟

آیا سامسونگ Galaxy S7 را با رنگ جدید Glossy Black روانه بازار می‌کند؟

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه رنگ جدید مشکی براق برای دو پرچمدار اس ۷ و اس ۷ اج است. در ادامه برای آگاهی از حقیقت این جریان با ما همراه باشید...
۱۳۹۵/۹/۲

امسال سامسونگ ضرر و زیان‌های بی‌سابقه‌ای برای انفجار و جمع‌آوری کامل گلکسی نوت ۷ متحول شد. این موضوع باعث شده تا این شرکت کره‌ای به این فکر بیافتد تا تمرکز بیشتری را روی پرچمداران فعلی سری S یعنی Galaxy S7 و S7 edge بگذارد. برای مثال چندی پیش شاهد عرضه اس ۷ اج با رنگ آبی مرجانی (میراث نوت ۷) بودیم.

image

اکنون گزارشی از سوی The Korea Herald منتشر شده است مبنی بر این‌ که سامسونگ برای جذب بیشتر خریداران قصد دارد گلکسی اس ۷ را با رنگ جدید مشکی براق به بازار بفرستد و این موضوع تا اوایل ماه آینده میلادی اتفاق خواهد افتاد. رنگ جدید اس ۷ به احتمال زیاد Glossy Black نام خواهد گرفت و ظاهری مشابه به آیفون ۷ نسخه جت بلک دارد. این منبع کره‌ای اعلام کرده عرضه نسخه مشکی براق گلکسی اس ۷ سود زیادی را برای سامسونگ به ارمغان خواهد آورد. این موضموع چندان بعید به نظر نمی‌رسد چرا که رنگ جدید آبی مرجانی گلکسی اس ۷ توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد و مورد استقبال قرار بگیرد. آمارها نشان می‌دهد گلکسی اس ۷ با رنگ آبی مرجانی توانسته فروش ۱۱ هزار تعداد در روز را از تاریخ ۱۱ نوامبر داشته باشد در حالیکه فروش آیفون ۷ در هفته‌های اخیر تا حدود ۱۰ هزار تعداد در روز کاهش یافته است.

image

این اقدام سامسونگ را می‌توان به نوعی تقلید و کپی‌برداری از اپل قلمداد کرد. نظر شما در این‌باره چیست؟

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

امیر

۱۳۹۵/۱۲/۵
به نظر من اینا همشون دارن از گراهام بل تقلید میکنن!
پس کلا برای تولید هر محصولی باید یه برند بیشتر نباشه تو دنیا چون هر برند دیگه ای شروع به کار کنه داره تقلید میکنه, با همین منطق بریم جلو ارتباطات باید در حد همون سال 1900 میموند..
سلام جهان سومی!!!!

محمدحسین

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
نمیدونستم اپل رنگ سازی داره و جت بلک رو اون اختراع کرده:-)

محمدحسین

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
طرفدار اپل بگع این جملرو باز یکم منطقی میدونیم ولی اچ تی سیی بگه دگ واقعا اخرشه
سود شرکت اچ تی سی رو ببین با سامیو

htc10

۱۳۹۵/۹/۱۱
رنگ شد تقلید؟
نه واقعا رنگ شد تقلید آخه
مگه همه چیز مال اپله

htc10

۱۳۹۵/۹/۱۱
رنگ