خانهاخبار
گوشی‌های جدید نوکیا در MWC 2017 معرفی می‌شوند

گوشی‌های جدید نوکیا در MWC 2017 معرفی می‌شوند

مدت‌هاست که در مورد زمان رونمایی از گوشی‌های جدید نوکیا پیش‌بینی‌هایی مطرح می‌شود اما به نظر می‌رسد که این برند باسابقه سرانجام نمایشگاه MWC 2017 را برای معرفی گوشی‌های جدیدش انتخاب کرده است.
۱۳۹۵/۸/۳۰

اسلاید فاش شده دیروز مشخص کرد نوکیا برای سال 2017 بازگشت گوشی‌های خود را برنامه‌ریزی کرده است؛ تاریخی که از زمان جدا شدنش از مایکروسافت پیش‌بینی می‎شد. با این حال تاریخ دقیق رونمایی از گوشی‌های نوکیا بر ما پوشیده بود، اما اطلاعات به دست آمده جدید به روشن‌تر شدن قضیه بسیار کمک می‌کند.

شرکت فنلاندی HMD، مالک جدید برند نوکیا، حضور خود را در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون تایید کرده است. به این ترتیب می‌توانیم حدس بزنیم رونمایی از گوشی یا گوشی‌های جدید نوکیا در این نمایشگاه اتفاق بیفتد. پیشتر هم اعلام شده بود مدیرعامل نوکیا در نمایشگاه امسال بارسلون سخنرانی خواهد کرد پس همه چیز آماده بازگشت بزرگ این برند افسانه‌ای است.

Nokia D1C یکی از گوشی‌های جدید نوکیاست که انتظار داریم در MWC 2017 از آن رونمایی شود. طبق اطلاعات به دست آمده حدس می‌زنیم D1C یک گوشی میان‌رده با بدنه فلزی، نمایشگر 5.5 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 430، دوربین 16 مگاپیکسلی و 3 گیگابایت حافظه رم باشد ولی تاریخ عرضه آن به بازار هنوز برایمان مشخص نشده است.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

محسن دراگون

۱۳۹۵/۱۰/۸
نوکیا عالیهههههههههههههه

HakhamaneshS

۱۳۹۵/۹/۷
از سال 86 نوکیا داشتم.
سال 92 اومدم گوشی بخرم، نوکیایی نبود.
همین روزام می خاستم گوشی بخرم ک نوکیا داره میاد و احتمالن اول کار گرونه.
همش بد شانسی

m

۱۳۹۵/۹/۱
من که همون نوکیا رو دارم لومیا ۱۵۲۰ ددو ساله دارمش یه اخ نگفت فک کنم یه صد باری از دستم زمین خورد هر گوشی دیگه ای بود الان پودر شده بود . من با اندروید حال نمیکنم همینو دارم تا دیگه بترکه . ویندوز ۱۰ الان واس خودش دنیایی شده برنامه های خیلی بیشتر شده رشدش خیل زیاد شده ویندوز ده خیلی جای پیشرفت داره هنوز اول راهه و واقعا روونه اگرم خب مشکل داشت مرض ندارم داشته باشمش که میندازمش دور یه اندروید میخرم

MYi7

۱۳۹۵/۹/۱
نوکیا همین الانشم یه گوشی خوب بزنه و با قیمت مناسب و با تعداد بالا میتونه باز هم به تاپ های بازار بپیونده...اما همچنان میانرده های واقعا میانرده میزنه

بهرام

۱۳۹۵/۹/۱
آخ چقدر خوب میشه دوباره قدیمیا و باکیفیتا ( سونی و نوکیا ) پوز این چینی ها و کره ای ها رو به خاک بمالن