خانهاخبار
ال‌ جی نمایشگر دوم V30 را با چیزی جذاب‌تر عوض می‌کند؟

ال‌ جی نمایشگر دوم V30 را با چیزی جذاب‌تر عوض می‌کند؟

ایوان بلاس، فاش‌کننده معروف اطلاعات گوشی‌های هوشمند پیش از معرفی آن‌ها، گفته‌ است رندرهای اولیه V30 را در اختیار دارد که در آن اثری از نمایشگر دوم دیده نمی‌شود.
۱۳۹۵/۸/۳۰
image

نمایشگر دوم یکی از خلاقیت‌هایی بود که سال گذشته ال‌جی در یکی از پرچم‌دارانش، V10، ارائه داد. نمایشگری که بالای صفحه نمایش 5.7 اینچی قرار گرفته، همیشه روشن است و می‌توانید میانبرهای مورد نیازتان را در آن قرار دهید (البته در واقع ال‌جی از دو نمایشگر استفاده نکرده بود، بلکه یک نمایشگر با کنترل‌کننده‌های مختلف بود). در V20 نیز شاهد این نمایشگر دوم هستیم که کاربرد و عملکرد آن نسبت به نسخه قبلی بسیار بهتر شده است. با این حال اخباری به گوش می‌رسد که V30 فاقد نمایشگر دوم خواهد بود.

ایوان بلاس، صاحب اکانت معروف @evleaks، در آخرین توییتش ادعا کرده است که تصاویر رندرهای اولیه LG V30 را در اختیار دارد. البته او این تصاویر را فاش نکرده، اما در ریپلای‌های توییتش گفته که نمایشگر دوم از وی 30 حذف شده و ال‌جی جای آن را با چیزی جدید و جذاب‌تر پر کرده است. اگر به گفته بلاس اعتماد کنیم، که در بیشتر مواقع معلوم‌ شده است درست می‌گوید، باید منتظر خلاقیتی دیگر در LG V30 باشیم.

ال‌جی در چند سال اخیر نشان داده که اندکی دمدمی مزاج است و قابلیت‌هایی را در برخی گوشی‌هایش قرار می‌دهد و خیلی زود از کارش پشیمان می‌شود. مثلا در V10 شاهد دوربین دوگانه سلفی بودیم که در V20 و G5 جای آن را دوربین دوگانه اصلی گرفت. یا G5 از طراحی ماژولار برخوردار بود اما شنیده می‌شود ال‌جی قصد ندارد ایده‌ مشابهی را در G6 پیاده کند.

V20 اوایل سپتامبر معرفی شد و اگر مطابق معمول انتظار داشته باشیم ال‌جی 12 ماه برای معرفی نسل بعدی آن صبر کند، هنوز 9 یا 10 ماه تا معرفی V30 زمان باقی است و به همین دلیل حتی اگر بلاس واقعا رندرهای اولیه این محصول را در اختیار داشته باشد، در ده ماه آینده ممکن است طراحی وی 30 کاملا تغییر کند.

با این حال به نظر شما اگر ال‌جی صفحه نمایش دوم را از V30 حذف کند، قصد دارد چه چیز جدید و جذابی به آن اضافه کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مرتضی

۱۳۹۵/۹/۲
به نظر من وی ۳۰ فقط کیفیت بالاتر میره از ۵ سال پیش تا الان فقط شاهد این هستیم که تکنولوژی فقط داره رفع عیب خودش پشت سر میزاره و هیچ نوآوری مهیج نداره.اگر وی ۳۰ بتونه پاشه بره نون بخرهه شاید ی مقدار مهیج بشه یا حداقل ما شاهد حذف تمام سخت افزاری خودش باشیم و فقط ی صفحه جلومون قرار بگیره .شاید بگید توهم هست اما اینکه قراره ی صفحه کم یا زیاد بشه فقط نیت درگیر کردن ذهنه ملتی هست که عاشق تکنولوژی هستن و به این میگن بازار گرمی.و برای کسی نون اب نمیشه.

میلاد

۱۳۹۵/۹/۱
جمله ات رو دوباره بخون خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟؟درگیری با خودت؟

مجید مرفاوی

۱۳۹۵/۹/۱
شاید بخواد amoled بذاره یا اینکه از قلم استفاده کنه.

محمد

۱۳۹۵/۹/۱
به نظر من کلا نمایشگر نداشته باشه خلاقانه تره .

farzad

۱۳۹۵/۹/۱
شاید بخواد یه جورایی تغییرش بده،اما مطمعنا حذفش نميکنه.