خانهاخبار
توسعه اندروید 7 برای Galaxy Note 5 آغاز شده است

توسعه اندروید 7 برای Galaxy Note 5 آغاز شده است

پس از آغاز توسعه نسخه جدید اندروید برای خانواده گلکسی اس 7 و گلکسی اس 6 حالا نوبت به گلکسی نوت 5 رسیده تا خود را آماده دریافت اندروید نوقا کند.
۱۳۹۵/۸/۲۹

با اینکه سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های اندرویدی است، روند به‌روزرسانی و ارتقای نرم‌افزاری محصولاتش به کندی انجام می‌گیرد. در سال جاری سامسونگ تلاش کرد طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند خود را به اندروید 6 آپدیت کند و حالا که اندروید نوقا آمده کم کم به فکر ارتقای محصولات منتخبش به نسخه جدید افتاده است.

چند روز پیش نسخه آزمایشی اندروید 7 برای Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در بعضی کشورها منتشر شد تا شانس نصب پیش از موعد نسخه جدید سیستم عامل اندروید را داشته باشند. سپس خبر آغاز توسعه نوقا برای Galaxy S6 و Galaxy S6 edge تایید شد؛ اما نوبتی هم که باشد نوبت به Galaxy Note5 می‌رسد.

image

سایت SamMobile خبر داده که سامسونگ کار توسعه اندروید 7 برای گلکسی نوت 5 و گلکسی تب اس 2 را آغاز کرده است، با این حال هنوز زمان انتشار رسمی آن مشخص نیست.

با آغاز توسعه نسخه جدید اندروید برای محصولات نام برده شده می‌توان حدس زد حداقل 3 تا 6 ماه با تاریخ رسمی عرضه آنها فاصله داشته باشیم؛ بنابراین اگر از این گوشی‌ها استفاده می‌کنید احتمالا پیش از شروع سال میلادی جدید اندروید نوقا را دریافت نخواهید کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

علی

۱۳۹۸/۸/۱۶
ببخشید اندروید ۷ رو دریافت کردم دیگه گوشی نوت ۵ بیشتر از این بروز نمیشه؟ یا اگر میشه تاریخش کی هشت حدودی

سعید

۱۳۹۶/۱/۳
من گوشی نوت۵دارم و
اندروید۷ رو دریافت کرد
یکم فروردین

محمد رضا

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
الان نوت پنجم رو بردم گوشی فروشی میگن اندورید ۶ نیومده براش.مدلش sm_920f.میگن c بوده برای اینکه سیم کارت ایران روش جواب بده تبدیل به f کردن.الان تو سایت رسمی سامسونگ اندروید ۶ برای مدل گوشی من نیست چیکار کنم؟

Salr

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
ضعف از این بزرگتر برای یه شرکت مثل سامسونگ وجود نداره. انفجار که دیگه بمااااااند
فقط سووووووننننننییییی

علی

۱۳۹۵/۹/۶
دوست عزیز محمد؛یک سری حقایق وجود دارد که طرفداری من یا شما تاثیری بر آن ندارد.منجمله آنکه تمام گوشی های سامسونگ رابط کاربری سنگین دارد و همیشه کمی بالاتر از پنجاه درصد رم آن پر است و حتی خود سامسونگ در حال تغییر این رابط سنگین برای گوشی های جدیدش هست.همچنین اندروید ورژن ۶ و بالاتر میزان رم بیشتری اشغال میکند برای همین تمام گوشی های جدید میزان رم بالاتری از قبل دارد.حالا این دو مورد را با هم در گوشی نوت ۴ که سه گیگ رم دارد ترکیب کن.من هم جهت اطلاع این مطلب را بیان کردم و اصراری برای پذیرفتن شما،یا منظوری برای کوبیدن برند سامسونگ ندارم