خانهاخبار
تصاویر و مشخصات سخت‌افزاری گوشی بدون حاشیه میزو لو رفت

تصاویر و مشخصات سخت‌افزاری گوشی بدون حاشیه میزو لو رفت

گوشی جدید شرکت چینی میزو پرچمداری با نام میزو پرو 7 است. مشخصات سخت افزاری و تصاویری از این موبایل بدون حاشیه در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۸/۲۸

شرکت چینی میزو یکی از غول‌های شناخته شده در صنعت موبایل کشور چین است. طبق ادعای منابع آگاه این شرکت قصد دارد موبایل هوشمندی با نسبت 100 درصدی صفحه به حاشیه با به بیان دیگر موبایلی بدون حاشیه صفحه نمایش تولید کند. در این گوشی از اسکنر اولتراسونیک کوالکام در زیر صفحه نمایش به عنوان اسکنر اثر انگشت استفاده شده است. شایان ذکر است که طبق شایعات قرار است از اسکنر اولتراسونیک در نسل بعدی آیفون نیز استفاده شود.

گوشی هوشمند  Pro 7از شرکت میزو، طبق اطلاعات منتشرشده در شبکه اجتماعی ویبو، در دو مدل با قیمت‌هایی متفاوت عرضه خواهد شد. یکی از مدل‌های گوشی پرو 7 دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که با قیمت 396 دلار آمریکا وارد بازار شده. مدل دیگر دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که 454 دلار آمریکا قیمت دارد. همچنین انتظار می‌رود شرکت میزو در تاریخ 24 دسامبر سال جاری (4 دی ماه) هر دو مدل از گوشی میزو پرو 7 را معرفی کند.

در ادامه شاهد مشخصات فنی منتشرشده از میزو پرو 7 هستید:

image
  • ضخامت بدنه 5.6 میلی‌متر
  • صفحه نمایش 5.62 اینچی از نوع سوپر امولد با وضوح تصویر 1080×2160 پیکسل و نسبت 100 درصدی نمایشگر به بدنه
  • 6 گیگابایت حافظه رم
  • حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • حسگر اثر انگشت التراسونیک
  • بهره گیری از سیستم شارژ سریع اختصاصی شرکت میزو یعنی mCharge 4.0

 

 

نظر شما در مورد موبایل بدون حاشیه چیست؟ آیا این موبایل در لیست خرید شما جای خواهد گرفت؟!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

ahamd

۱۳۹۵/۸/۲۹
تو نگارش برعکس شده

وحید ش

۱۳۹۵/۸/۲۹
اگر از مقاومت بالایی برخوردار باشد بطوریکه در صورت افتادن از دست هیچ آسیبی نبیند میتواند در لیست خریدهای آتی اینجانب جای گیرد البته در صورتیکه ضد آب هم باشد. بدلیل اینکه در حال حاضر تکنولوژی گوشی های تلفن همراه بشدت رقابتی است و برندی موفق است که کامل ترین باشد. باتشکر از سایت خوب شما

محمد

۱۳۹۵/۸/۲۸
برندهای دیگه باس به خودشون یه تکونی بدن وقتی یه برند نوپا میاد رو دست برندی مثل سامی یا اپل این چنین نوآوری هایی داره حس میکنم این همه وقت که فن یک برند بودم اشتباه کردم

رضا

۱۳۹۵/۸/۲۸
چطوریه تو عکس ضخامت 6.5 زده ولی تو متن زده 5.6 میلیمتر

ali

۱۳۹۵/۸/۲۸
خوشگل نیست . همین.