خانهاخبار
Galaxy Tab S3 مراحل آزمایشی را می‌گذراند

Galaxy Tab S3 مراحل آزمایشی را می‌گذراند

تبلت جدید Tab S3 سامسونگ مراحل آزمایشی را می‌گذراند؛ تبلتی که قرار بود سپتامبر عرضه شود اما تا کنون از معرفی رسمی آن خبری نشده است.
۱۳۹۵/۸/۲۶
image

تبلت جدید سامسونگ، Galaxy Tab S3، در وبسایت هندی Zauba رویت شده است؛ وبسایتی که همیشه از دستگاه‌های واردشده به هند برای آزمایش خبر می‌دهد. گفته می شود تبلت گلکسی تب اس 3 در سه ماهه نخست 2017 روانه بازار می‌شود.

اطلاعات ذکرشده در وبسایت Zauba مشخصات کلیدی این تبلت را آشکار نمی‌کند و تنها قیمت دستگاه را می‌توانیم در این وبسایت ببینیم. برای گلکسی تب اس 3 قیمتی حدود 505 دلارآمریکا ذکر شده است، البته قیمت‌های این وبسایت چندان قابل اعتماد نیست.

این تبلت احتمالا نمایشگر 9.7 اینچی دارد و پیشتر گفته می‌شد که قرار است در ماه سپتامبر رسما معرفی شود. حتی سامسونگ نیز زمان عرضه تبلت را تایید کرده بود اما این اتفاق رخ نداد و هنوز گلکسی تب اس 3 عرضه نشده است. نسخه جدید تبلت های گلمسی تب اس پردازنده قویتری نسبت به نسل قبلی دارد و در دو مدل Wi-Fi و LTE عرضه خواهد شد.

مشخص نیست چرا این تبلت طبق برنامه زمانی وعده داده شده معرفی نشد، اما اکنون می دانیم سامسونگ در حال آزمایش تبلت جدید خود است و احتمالا خبرهای دقیق‌تری از مشخصات و زمان عرضه گوشی خواهیم شنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

میلاد

۱۳۹۵/۸/۲۷
پ ن پ....فکر کردی همه شرکت ها مثل بنجول ساز تایوانی هستن....معلوم نیست چی میده تو بازار خودشون نمیدونن...به نظرم بیشتر شبیه بخاری هستن تا موبایل

قلی

۱۳۹۵/۸/۲۷
برو مشق شبتو بنویس فردا خانوم معلمت دعوات نکنه

yashar2080

۱۳۹۵/۸/۲۷
سامسونگ مگه آزمایش هم میکنه؟...

reza.mllt

۱۳۹۵/۸/۲۶
حتما بخاطر مشکلات نت 7 به تعویق افتاده ،شاید اینم مشکل داشته!!!