خانهاخبار
سهم اندروید 7: کمتر از یک درصد!

سهم اندروید 7: کمتر از یک درصد!

دو ماه از انتشار اندروید نوقا گذشته است، اما این نسخه اندروید هنوز کمتر از یک درصد سهم بازار را در میان گوشی‌های اندرویدی در اختیار دارد.
۱۳۹۵/۸/۱۸

گوگل آخرین آمار توزیع نسخه‌های مختلف اندروید را اعلام کرد. در این آمار اندروید 7 نوقا، همان طور که انتظار می‌رفت، با سرعت بسیار کمی در حال رشد است. همان طور که می‌دانید، بیش از دو ماه از انتشار اندروید 7 می‌گذرد.

طبق دادههای به دست آمده توسط گوگل، اندروید 7 اکنون روی 0.3 درصد گوشی‌های اندرویدی در حال استفاده در جهان نصب شده است. در حال حاضر تنها گوشی‌های نکسوس، ال جی وی 20 و پیکسل سی اندروید 7 را روی خود دارند. گوگل در این آمار اندروید 7.1 را به شمار نیاورده، زیرا توزیع این نسخه از اندروید کمتر از 0.1 درصد است و درواقع تنها برای گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال منتشر شده است.

به طور کلی اندروید 7 و 7.1 کمتر از 0.4 درصد روی دیوایس‌های اندروید نصب شده‌اند؛ نسخه‌ای از اندروید که فعلا محدود به ال جی وی 20، نکسوس‌ها و پیکسل‌های گوگل است. با توجه به رشد کند نسخه‌های جدید اندروید، از دیدن چنین آماری تعجب نمی‌کنیم و انتظار نداریم اندروید 7 خیلی زود روی گوشی‌های بسیاری نصب شود.

در میان سایر نسخه‌های اندروید، اندروید 5 و 5.1 کماکان 34.1 درصد، اندروید 4.4 کیت کت 25.2 درصد و اندروید 6 مارشمالو 24 درصد از سهم بازار را در اختیار دارند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مهدی

۱۳۹۵/۸/۲۳
خوب این چه ربطی به اندرود داره اون یه سیستم عامل مخصوص فقط یک برند و فقط ۷ ۸ تا گوشی ولی اندروید طیف عضیمی از گوشی ها رو در بر میگیره

m.fani

۱۳۹۵/۸/۱۹
دوست عزیز اندروید 7 برای نکسوس 5 ایکس منتشر شده اما اگر دوست دارید این روش رو هم امتحان کنید gsm.ir/news/show/32840

alireza

۱۳۹۵/۸/۱۸
سلام.
این دیگه مشکل گوگل نیست که شرکتا خیلی کند توی بروز کردن دستگاهاشون کار میکنن. بازم lg که بعد نکسوس داره اپدیت میده. پیشنهاد میکنم واسه کسایی که خیلی نرم افزار گوشیشون براشون مهمه برن طرف سری نکسوس و پیکسل. گوشی خودم نکسوس 5x با اندروید 7.1.1 نسخه بتا.
موفق باشید

کاظم

۱۳۹۵/۸/۱۸
Ios10دراین مدت بیش از۵۰درصد بود

عسغر

۱۳۹۵/۸/۱۸
درسته یا نه ؟