خانهاخبار
شیائومی از سری گوشی‌های مقرون به‌ صرفه Redmi 4 پرده برداشت

شیائومی از سری گوشی‌های مقرون به‌ صرفه Redmi 4 پرده برداشت

شیائومی از سه گوشی فلزی و مقرون به صرفه جدید پرده برداشت. این گوشی‌ها Redmi 4A، Redmi 4 و Redmi 4 Prime نام دارند و با قیمت 74 تا 133 دلار به فروش می‌رسند.
۱۳۹۵/۸/۱۶

پس از ماه‌ها شایعه شیائومی از سه گوشی میان رده جدید پرده برداشت که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند و مشخصاتشان راضی‌ کننده است. Redmi 4، Redmi 4A و Redmi 4 Prime نام این گوشی‌های تمام فلزی جدید است که در زیر مشخصات آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

Redmi 4A

image

این گوشی‌ ارزان‌ترین مدل از میان سه گوشی تازه معرفی شده است که نمایشگری 5 اینچی، پردازنده اسنپ‌دراگون 425 و 2 گیگابایت حافظه رم دارد. کیفیت دوربین اصلی Redmi 4A برابر با 13 مگاپیکسل است و در جلو از دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. این دستگاه 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد و یک باتری 3120 میلی‌آمپرساعتی به آن نیرو می‌بخشد. Redmi 4A با قیمتی حدود 74 دلار در دو رنگ طلایی و رز گلد از 11 نوامبر وارد بازار خواهد شد.

Redmi 4

image

ردمی 4 نیز نمایشگری 5 اینچی دارد ولی پردازنده اسنپ‌دراگون 430 برای آن انتخاب شده است. حافظه رم Redmi 4 دو گیگابایتی است و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل کیفیت دارند. این گوشی نیز 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد و مجهز به یک باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی است. کاربران می‌توانند ردمی 4 را در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری با قیمتی حدود 104 دلار از 7 نوامبر خریداری کنند.

Redmi 4 Prime

image

سومین و قوی‌ترین عضو این خانواده نمایشگر 5 اینچی FHD، پردازنده اسنپ‌دراگون 625، سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. سایر مشخصات این گوشی مثل باتری و دوربین مانند Redmi 4 است اما قیمت 133 دلار روی آن گذاشته شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

حمیدرضا

۱۳۹۵/۹/۲
سلام. بنظرم ردومی چهار پرایم سخت افزار متفاوت و با ارزشتری داره واقعا این قیمت باورنکردنیه برای این امکانات!

rezza

۱۳۹۵/۸/۲۵
redmi 4 prime کی قراره بیاد و تقریبا با چه قیمتی؟

احسان

۱۳۹۵/۸/۱۷
ردمی 4پرایم درسایت خود شیائومی 200 دلار قیمت خورده تابیاد فی میره بالای 700

matin724

۱۳۹۵/۸/۱۷
امیدوارم دوربین این سری بهتر شده باشه

محمد رضا

۱۳۹۵/۸/۱۶
خیلی بصرفه هستند من حساب کردم که ردمی 4 پریم حدود500هزار تومان قیمت دارد