خانهاخبار
فاکسکان برای ساخت آیفون با شارژ بی‌سیم تلاش می‌کند

فاکسکان برای ساخت آیفون با شارژ بی‌سیم تلاش می‌کند

به نظر می‌رسد شرکت فاکسکان در حال تولید ماژول شارژر بی‌سیمی است تا نسل‌های بعدی آیفون را به آن مجهز کند.
۱۳۹۵/۸/۱۲

پیش از این از احتمال همکاری شرکت اپل و مدیاتک برای ساخت شارژرهای بی‌سیم در گوشی‌های آینده این شرکت خبرداده بودیم. در حال حاضر تنها محصول این شرکت که از شارژ بی‌سیم استفاده می‌کند ساعت‌های هوشمند اپل واچ هستند. اما به نظر می‌رسد بیش از این دور ماندن شرکت اپل از فناوری شارژ بی‌سیم برای کاربران و مشتریان معقول و قابل پذیرش نباشد.

طبق گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد این خواسته کاربران را انجام دهد. بر اساس مطلبی که Nikkei منتشر کرده بود شرکت فاکسکان که مسئولیت ساخت بخش زیادی از آیفون‌ها را برعهده دارد، در حال کار بر روی ماژولی است تا بتواند تکنولوژی شارژ بی‌سیم را به گوشی‌های محبوب آیفون بیاورد. کمتر از ۲ ماه از معرفی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس گذشته است و تا عرضه نسخه جدید نزدیک به یک سال زمان باقی مانده است.

image

احتمال این وجود دارد که شاهد نسخه آیفون ۷ اس نباشیم و به دلیل سالگرد ده سالگی آیفون در سال ۲۰۱۷، شاهد پرش سیستم شماره‌ای به نسخه ۸ باشیم. این سالگرد ده سالگی شایعات را برای دیدن تغییر و تحولات زیاد در آیفون ۸ زیاد کرده و انتظارات را از شرکت اپل به شکل چشم‌گیری افزایش داده است. در زمان باقی مانده تا شهریور ۱۳۹۶ شرکت فاکسکان باید بتواند تکنولوژی ساخت خود را به حدی بهینه کند که هم باعث لطمه به اعتبار برند اپل نشود و هم برای تولید آن، هر دو شرکت توجیه اقتصادی داشته باشند.

بعضی گزارش‌ها حاکی از این است که قابلیت شارژ بی‌سیم اگر هم برای محصول سال آینده اپل حاضر شود، آن را تنها در بالاترین نسخه آن خواهیم دید. مشابه اتفاقی که برای آیفون ۶ پلاس و لرزشگیر دوربین اپتیکال و همچنین آیفون ۷ پلاس و دوربین دوگانه رخ داده بود. پس جای تعجبی هم ندارد اگر اپل قابلیت شارژ بی‌سیم را تنها برای نسخه Plus که قیمت بالاتری هم دارد کنار بگذارد.

با توجه به پتنتی که اپل در گذشته برای شارژ بی‌سیم ثبت کرده بود و همچنین اخبار مرتبط، بعید به نظر می‌رسد که فاصله زیادی با شارژرهای بی‌سیم آیفون داشته باشیم. نظر شما درباره شارژرهای بی‌سیم چیست؟ آیا واقعا کارکرد مفیدی دارند یا تنها یک بازی تبلیغاتی هستند که می‌تواند به شرکتی مثل اپل این اجازه را بدهد تا با قیمت بالا آن را در کنار گوشی‌های خود بفروشد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

سامان

۱۳۹۵/۹/۱۴
بعضی کاربرا جوری ازاپل خوب میگن که باباشون ساخته گوشی رو بابا گوشیا دیگم امتحان کنید اپل خوبه عالی نیس چون فکر مشتریاش نیس فکرجیبشه اماهوواوی فکر مشتریشه نمیخوام تبلیغ هوواوی کنم اما خداوکیلی بازار میرین اکثراهوواوی میخرن چون توهمه رنج قیمت داره اپلم باید همینکارو کنه من اپل4و5دستم داشتم گوشیا عالی بودن اپل بایدگوشی جدیدی که میزنه مینی پلاس مکس سه چهار سطح بزنه که طرف با یک یکونیم مثلا بتونه مینی اپل بگیره
درضمن گوشیا مختلف کارکنین مطکئنما دیگه هی نمیگین اپل
بد اپلم نگفتم نظراینجا داده بودم که گوشیا دیگم هستن فک نکنیم اپل همه چی تمومه

rs76

۱۳۹۵/۹/۵
تقلیدی دیگر از غول نواوری :)

kiyan

۱۳۹۵/۸/۱۴
شکلات بدم عمویی؟

amirhossein_27

۱۳۹۵/۸/۱۳
#اسکی_و_دیگر_هیچ

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۸/۱۳
خيلي عالييه اما مطعمنم اپل به معناي واقي اين تكنولوژي رو مياره نه مثل بعضي ها تا گو شي رو به ماژرول نچسبوني كار نكنه