خانهاخبار
آیفون 7 طرح اصلی با قیمت ناچیز وارد بازار ایران شد

آیفون 7 طرح اصلی با قیمت ناچیز وارد بازار ایران شد

پرچمداران شرکت اپل حالا شاهد موبایل‌های تقلبی و طرح اصلی خود با ظاهری با شباهت زیاد اما باطنی نه‌چندان قدرتمند و مبتنی بر اندروید هستند. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس طرح اصلی چند روزی است که با قیمت بسیار پایینی در بازار‌‍‌‎های موبایل شهر تهران ظاهر شده‌اند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۸/۱۴

گوشی‌های هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس طرح اصلی ظاهری فریبنده و نسبتا شبیه نسخه‌های اصلی آنها دارند، اما کیفیت ساخت این گوشی‌ها با نسخه اصلی بسیار متفاوت است. در باطن آیفون 7 و ایفون 7 پلاس طرح اصلی شاهد استفاده از پردازنده‌، دوربین ارزان قیمت و صفحه نمایشی با کیفیت نه چندان بالا هستید. این تلفن‌های هوشمند طرح اصلی، که حالا به دلیل ظاهر مشابه به آیفون 7 و آیفون 7 پلاس طرفداران بسیاری هم پیدا کرده‌اند، درواقع آیفون‌هایی اندرویدی هستند و از سیستم عامل اندروید لالی پاپ استفاده می‌کنند. شایان ذکر است این گوشی‌های هوشمند ساخت کشور چین هستند و با رنگ‌بندی منطبق با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس وارد بازار شده‌اند.

قیمت آیفون 7 طرح اصلی بسته به کیفیت ساخت و مشخصات فنی در بازار تهران از 230 هزار تومان تا 380 هزار تومان است. همچنین قیمت آیفون 7 پلاس از 285 هزار تومان تا 440 هزار تومان است. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

حسین

۱۳۹۷/۱۰/۸
مرتیکه دزد بیا پول ما رو بده حروم خور

فلانی

۱۳۹۷/۶/۲۳
والا بخدا...الان من دانشجوام و پولم ندارم اما برا اینکه جلو دوستام کم نیارم میخام بخرم و نمیتونم...ینی چی خب کلاس نزارین جلو بقیه:(

بی نام

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
آقا من میخوام از این فیک ها بگیرم
واقعا کار میکنه؟

Tina

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
دوست عزیز من 4ماه خریداری کردم و کاملا راضی ام و اصلا بحث کلاس نیست
اندرویدشم به6ارتقا دادم و کاملا راضی ام واگرخریداری نکردید زود قضاوت نکنید

Ati

۱۳۹۶/۵/۱۲
من میخوام