خانهاخبار
MI MIX معرفی شد: فبلت 6.4 اینچی بدون لبه شیائومی

MI MIX معرفی شد: فبلت 6.4 اینچی بدون لبه شیائومی

شیائومی از گوشی جدیدی به نام می میکس رونمایی کرد که نمایشگری بدون لبه دارد و بدنه آن تماما از جنس سرامیک ساخته شده است.
۱۳۹۵/۸/۴

شیائومی به همراه گوشی جدید Mi Note 2 از فبلت جدید دیگری به نام Mi MIX رونمایی کرد. این فبلت نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 2040 در 1080 پیکسل دارد که حاشیه اطراف آن بسیار باریک است و بدون لبه به نظر می‌رسد.

نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه 83.6 درصد است و تنها در قسمت پایین آن حاشیه ضخیمی دیده می‎شود که اسپیکر جلو و دوربین را در خود جای داده است. شیائومی از پدیده پیزوالکتریک سرامیک برای خروجی صدای گوشی استفاده و آن را در قسمت بالای گوشی مخفی کرده است.

image

بدنه این دستگاه، از جمله قاب پشتی، فریم و دکمه‌ها، تماما از سرامیک ساخته شده‌ و قطعات به کمک اتصال نر و مادگی (به جای چسب) به بدنه متصل شده‌اند.

درون Mi MIX شیائومی پردازنده اسنپ‌دراگون 821، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین دوم 5 مگاپیکسلی و باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع قرار گرفته است. مدل 128 گیگابایتی این دستگاه 4 گیگابایت حافظه رم و مدل 256 گیگابایتی آن 6 گیگابایت رم دارد که به ترتیب 515 و 590 دلار به فروش می‌رسند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

امیرعلی

۱۳۹۵/۸/۱۱
سلام
من الان مدل Redmi 2 رو دارم . باور کنید بینظیره این برند . این مدل Mix هم که میبینم عالیه ، چه از نظر طراحی و چه سخت افزاری ، این برند آینده خوبی داره در صنعت گوشی های هوشمند . فقط کسی میدونه این مدلش کی وارد ایران میشه ؟

معین

۱۳۹۵/۸/۵
آره خوبه ولی حیف انگار قرار نیست تو بازار جهانی عرضه بشه

hamid

۱۳۹۵/۸/۵
91 هست نسب تصویر به بدنه

میلاد

۱۳۹۵/۸/۵
می شه بفرمائید کدوم شرکت گوشی بدون حاشیه زده که این شرکت ازش کپی کرده ما هم بدوینم ؟××!!!!
یعنی با این حرفای بی اساس سالهاس که چینی ها در همه زمینه ها از ما جلوتر هستن و ما فقط می گیم کپی خب ماهم کپی کنیم بلخره باید از یه جا شروع کرد

سروش

۱۳۹۵/۸/۵
این عالیه
حد اقل بنظر من عالیه
بیخود وارد جنگ دوربین نشده قیمت الکی بره بالا
پولی ک میدی برای کیفیت باتری اندازه نمایشگر نسبت نمایشگر ب فبلت شارژ سریع نسخه ۳و ..‌‌.‌ عالین
داشتم فک میکردم ایفن ۷ بگیرم یا گلکسی اس ۷ یا منتظر شم v20 و میت ۹ بیان الان تصمیمم گرفتم این میگیرم امیدوارم زودتر بیاد و قیمتش معقول شه