خانهاخبار
گلکسی گرند پرایم پلاس سرانجام معرفی شد

گلکسی گرند پرایم پلاس سرانجام معرفی شد

پس از کش و قوس‌های فراوان، سامسونگ پایین رده جدید خودش را با سخت‌افزاری مناسب نسبت به قیمت، معرفی کرد. با Galaxy Grand Prime Plus آشنا شوید.
۱۳۹۵/۸/۴
image

سامسونگ اخیرا گوشی جدیدی با نام Galaxy Garand Prime Plus به خانواده‌ پایین‌ رده‌های خود اضافه کرده است. البته ممکن است در برخی بازارها این محصول با نام Galaxy J2 Prime عرضه شود. هر دو نام به یک گوشی با شماره مدل SM-G532 اشاره می‌کنند. تا به امروز اخبار و شایعات زیادی در مورد این محصول منتشر شده بود، اما امروز می‌توانیم نگاهی کامل به این گوشی جدید بیندازیم.

گلکسی گرند پرایم پلاس از نظر ظاهری شباهت بسیاری به گلکسی گرند پرایم دارد که سال 2014 معرفی شد. تنها تفاوت بارز بین این دو گوشی در طراحی قاب پشتی گوشی و فلاش LED است که با دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی ترکیب شده است.

گوشی‌ هوشمند جدید سامسونگ به پردازنده چهار هسته‌ای MediaTek MT6737T مجهز شده است و قابلیت اتصال به شبکه LTE را نیز داراست. پنل صفحه نمایش 5 اینچی‌اش از نوع IPS است و رزولوشن 540 در 960 مگاپیکسل را به تصویر می‌کشد. دوربین اصلی این محصول 8 مگاپیکسلی و مانند دوربین جلو دارای فلاش LED است. باتری پایین رده جدید سامسونگ نیز 2600 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. از نظر حافظه RAM، این محصول در دو نسخه عرضه می‌شود: نسخه‌ای با 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه‌ای با 2 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی. این گوشی از حافظه‌های جانبی microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

Galaxy Grand Prime Plus با اندروید مارشمالو 6.0.1 عرضه می‌شود و معلوم نیست که سامسونگ برنامه‌ای برای ارتقای آن به اندروید نوقا داشته باشد. اما احتمالا نسخه جدیدتری از اندروید برای این گوشی عرضه نمی‌شود.

پایین‌رده جدید سامسونگ اکنون فقط در بازار روسیه و با قیمت 140 دلار به فروش می‌رسد. البته باید توجه داشت که قیمت بازار روسیه همواره از قیمت سایر بازارها بیشتر است و بعید است که این محصول با قیمتی بیش از 100 دلار به بازارهای دیگر، مانند بازار ایالات متحده، راه پیدا کند. این گوشی در سه رنگ مشکی، طلایی و صورتی به فروش می‌رسد.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟ آیا تجربه استفاده از پایین رده‌های سامسونگ را داشته‌اید؟ تجربه‌های خود را با سایر کاربران جی‌اس‌ام در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (40 نظر)

رامین

۱۴۰۱/۶/۱۰
همین الان دارم باهاش برات کامنت میزارم تو قرن۱۵!!! خوبی این گوشیا اینه سگ جونن هربلایی بگی سرش اوردم همچنان مثل ساعت کار میکنه یادمه سال ۹۴ یا ۹۵ بخاطر دوربین سلفیش خریدمش الان خندم میگیره? البته برا گوشی دوم اونزمان آیفون ۶ داشتم الانم آیفون ۶ دارم دیگه نمیشه آیفون خرید به نوا۵تی هوواوی راضیم خوبم هست

۱۳۹۸/۸/۴
سلام ببخشید میخواستم بدونم حافظه خارجی تا چند گیگ پشتیبانی میکنه میخوام رم بخرم نمیدونم16بگیرم یا32 به ایمیلم بفرستید جواب رو ممنون

گرگ تنها

۱۳۹۷/۹/۹
اره دوست عزیز قبلا فقد گوشی سری s سامسونگ همچین چراقایی داشت که با اس ۸ باهاشون کلان بای بای کرد این مدل نداره همچین چیزی

Alisari

۱۳۹۷/۵/۳۱
من اين گوشی نزدیک ۳ ماه خریدم قیمتش 8,800,000الان شده 16,500,000اما خیلی عالی هر بازی که خاستم درش اورد بازی هایی مثل gta sa . Need4 Speed.PUBG MOBILE و...... من اولين روز كه خریدم اپدیتش کردم شده 2018 امید وارم این گوشی قدیمی نشه و سامسونگ بروز رسانی هایی برای ان بفرسته

؟

۱۳۹۷/۴/۱۳
خخخخ الان قیمتش یک ملیون شده . با این پول آدم میره یه honor 8 lite میخره رم 3 سلفی 8 حسگر اثرانگشت واقعا سامسونگ چی پیش خودش فکر کرده که این تیکه پلاستیک رو با این قیمت میفروشه ارزش خرید نداره مگه اینکه 200 یا 300 تومن باشه .