خانهاخبار
اطلاعات تازه از مشخصات Galaxy S8 edge سامسونگ

اطلاعات تازه از مشخصات Galaxy S8 edge سامسونگ

در اواخر فوریه سال آینده باید منتظر معرفی گلکسی اس 8 اج باشیم. اگر می‌خواهید بدانید این گوشی از چه مشخصات سخت‌افزاری برخوردار است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
۱۳۹۵/۸/۴

حالا که پرونده Galaxy Note 7 در حال بسته شدن است سامسونگ سعی دارد تمرکز خود را روی پرچمدار جدید سری Galaxy S  بگذارد تا با عرضه یک گوشی خوب تلخی نوت 7 را از خاطره‌ها پاک کند. از چند هفته پیش شایعات در مورد Galaxy S8 آغاز شد ولی هر چه به پایان سال میلادی نزدیک‌تر شویم تعداد خبرهایی که در این مورد می‎شنویم بیشتر می‎شود.

این بار یک منبع چینی اطلاعات جدیدی از مشخصات Galaxy S8 edge فاش کرده است. سامسونگ اعلام کرده است از این پس پرچمداران جدیدش را تنها با نمایشگر خمیده به بازار عرضه می‌کند با این حال مشخص نیست این تصمیم برای Galaxy S8 عملی شود یا نه.

در این گزارش به نمایشگر 5.5 اینچی سوپرآمولد Galaxy S8 edge اشاره شده است که رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل دارد و تراکم آن برابر با 806ppi است. همچنین در جدول مشخصات اس 8 ج از دو نوع پردازنده اسنپ‌دراگون 830 و اگزینوس 8895 نام برده شده است که هر دو با فناوری 10 نانومتری ساخته می‎شوند.

image

نکته قابل توجه میزان حافظه رم دستگاه است که 6 و 8 گیگابایتی خواهد بود. سامسونگ معمولا پرچمداران خود را با دو نوع حافظه متفاوت به بازار نمی‌فرستد به همین خاطر ممکن است مدل 8 گیگابایتی به صورت محدود تنها در بعضی از بازارها مثل بازار چین عرضه شود.

فعلا بهتر است با شک و تردید به این اطلاعات نگاه کرد و منتظر ماند و دید در هفته‌های آینده چه اطلاعات دیگری از Galaxy S8 یا Galaxy S8 edge به بیرون درز می‌کند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
با سلام خدمت دوستان
طراحی گوشی اس ۷ فوق العاده بود و میشه به جرئت گفت هیچ کمپانی در طراحی به گرد سامسونگ نمی رسه اما بی انصافیه اگه بگیم اپل فقط پول مارک پشتش رو‌ میگره . کسانی که این حرف رو میزنن تا به حال با گوشی ایفون کار نکردند . بر اساس یکی مقالات سایت فک میکنم gsmarena ٨٤ کاربران گوشی های ایفون تمایلی به خرید گوشی های غیر از کمپانی اپل ندارند . این امار برای دارنگان گوشی سامسونگ به ۵۴ درصد .‌هواوی ۲۳ درصد . ال جی ۱۱ درصد و سونی ۸ درصد .
یکی از دلایل اختلاف زیاد این امار عملکرد بهینه و ماندگاری بالای گوشی های اپل است .
به امید روزی که کمپانی از ایران بتواند رقابتی با این کمپانی های بزرگ داشته باشد ...؛

mahdi mohajeri

۱۳۹۵/۱۱/۳
سلام دوستان عزیز
من نمیگم ایفون یا برندهای دیگه بده ولی سامسونگ s 7 ایج یه چیزدیگه هست فکر نکنم تا الان کسی تونسته باشه رو دست اس 7 ایج بزنه کسانی که باهاش کار کردن میدونن من چی میگم ایفون فقط داره نون اسمش رو میخوره لبه های s7 ایج خودش تمام شرکت ایفون رو می ارزد

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱
قبلی نارنجک ضد نفر بود فکر کنم این میشه موشک بالستیک

hamon hamishegi

۱۳۹۵/۹/۵
چون واسشون اون سیب پشتش مهمه...90%کسایی که از محصولات اپل استفاده میکنن هیچی ازش نمیدونن البته شمایی که میدونی جزو 10% هستیا بت بر نخوره

abm

۱۳۹۵/۸/۸
داداش اونو ول کن اون به هیچ سراطی مستقیم نیست
از نظر اون همه شرکتا پوست موز میزنن فقط htc هستش که داره گوشی میزنه ???