خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه Google Assistant با Siri

تماشا کنید: مقایسه Google Assistant با Siri

دستیار صوتی اپل و گوگل هر دو از هوش و ذکاوت بالایی برخوردارند و روز به روز بر توانایی آنها اضافه می‌شود. در این ویدئو هر دو این دستیارها به مبارزه هم رفته‌اند تا با پاسخ به سوالات پرسیده شده ثابت کنند کدام یک عملکرد بهتری نسبت به دیگری دارد. شما چه فکر می‌کنید؟
۱۳۹۵/۸/۳

با وجود اینکه Google Now به خوبی از پس کمک به کاربران و جواب دادن به سوالات آنها برمی‌آید؛ گوگل به همراه پیکسل‌ها، دستیار شخصی جدیدی به نام Google Assistant را معرفی کرد که قوی‌تر از Google Now است و با دانش و هوش بیشتر می‌تواند به کاربران خدمت کند.

دستیار گوگل، برخلاف گوگل ناو، شخصیت انسانی‌تری دارد و قادر است با کاربران تعامل و مکالمه داشته باشد به همین دلیل افراد می‌توانند برای حل مشکلات، انجام کارها و پاسخ سوالات اطمینان بیشتری به آن کنند.

بی‌تردید دستیار صوتی اپل، Siri، اصلی‌ترین رقیب Google Assistant است که در iOS 10 هوشمندتر از قبل شده است. در ویدئو زیر از هر دو آنها سوالات یکسانی پرسیده می‎شود تا مشخص شود کدام یک به سوالات پاسخ بهتری می‌دهد و می‌توان دستیار موفق‌تری نسبت به دیگری باشد. این ویدئو را تماشا کنید و به ما بگوید Google Assistant برنده این رویارویی بوده است یا Siri.

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

javad.ss

۱۳۹۵/۸/۱۲
از اون جایی که گوگل اسیستنت فقط در پکسل وجود داره و هنوز به بازار ایران نیومده شما چطوری از اون استفاده کردی؟

MORTEZA

۱۳۹۵/۸/۶
که چی در عوض کلی اپدیت شد

محمد حیدری

۱۳۹۵/۸/۴
سلام.لطفا جواب بدید، میشه گوگل اسیستنت رو روی گوشی اندرویدی دیگ ای غیر از پیکسل نصب کرد؟ گوگل اسیستنت همون گوگل الو هستش؟ اگ میشه نصب کرد اندروید چند لازمه. لطفا جواب بدید دوستان خیلی برام مهمه

کاظم

۱۳۹۵/۸/۳
اینی ک میگی رو سیری داره
صداش کنی Hey Siri فعال میشه

عمران

۱۳۹۵/۸/۳
با این که کورتانا جدید اومده و هنوز کامل نشده به نظرم خوب کار میکنه و شاید به حد این دوتا هم برسه مقیسش قشنگ میشه...