خانهاخبار
آیفون 7 هم یک خودرو را آتش زد!

آیفون 7 هم یک خودرو را آتش زد!

سامسونگ به علت نقص فنی نوت 7 زیر فشار رسانه‌ها له می‌شد که آیفون 7 هم آتش گرفت و همه رسانه‌ها را متوجه خود کرد. ظاهرا پرچمدار اپل دیروز در یک خودرو آتش گرفته و خساراتی به بار آورده است. در ادامه جزئیات ماجرا را بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۸/۱

با وضعیتی که ابتدا نوت 7 و حالا آیفون 7 درست کرده‌اند باید مانند تعداد هسته‌های پردازنده یا پیکسل‌های نمایشگر، واحدی برای نشان‌دادن امنیت اسمارت‌فون‌ها هم در نظر گرفته شود. ماجرای آتش‌گرفتن نوت 7 و حاشیه‌هایش دیگر برایمان تکراری شده بود که آیفون 7 هم خود را به معرکه رساند و یک خودرو را در استرالیا به آتش کشید! برای اطلاع از جزئیات ماجرا با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

همان‌طور که می‌دانید چندی پیش گلکسی نوت 7 یک خودرو جیپ در فلوریدای امریکا را آتش زد و حالا نوبت به آیفون 7 رسیده تا خودروی یک استرالیایی را نابود کند. رقابت میان اپل و سامسونگ آن‌قدر نزدیک است که در خراب‌کاری هم از یکدیگر تقلید می‌کنند! اگر از طرفداران پر و پا قرص اخبار تکنولوژی باشید، حتما مطلعید که این اولین‌بار نیست که یک آیفون آتش می‌گیرد و احتمالا آخرین‌بار هم نخواهد بود.

image

آقای مت جونز آیفون 7 خود را زیر تعدادی لباس در خودرو خود می‌گذارد و در را قفل می‌کند. هنگامی که سراغ ماشینش می‌رود متوجه دود درون خودرو می‌شود که ظاهرا عاملش پرچمدار اپل بوده است. آیفون 7 زیر تعدادی لباس بوده و به همین دلیل حرارت گوشی بالا رفته و در نهایت منجر به آتش‌سوزی شده است. جونز می‌گوید:

وقتی متوجه دود شدم لباس‌ها را کنار زدم و آیفون 7 را دیدم که در حال ذوب‌شدن بود. لباس‌ها و داخل ماشین خاکستر شده بود.

image

کارشناسان اپل از این حادثه مطلع شده‌اند و در حال تحقیق روی اسمارت‌فون هستند. به نقل از 7 News، آیفون 7 زیر تعدادی لباس درون خودرویی بوده که در ساحل پارک شده است. احتمال این‌که افزایش دمای گوشی چنین حادثه‌ای را رقم زده باشد زیاد است.

image

کاربران عزیز لطفا دقت نمایید که هیچ‌وقت گوشی خود را هنگام خواب کنار تخت‌خوابتان به شارژر متصل نکنید. نکته دیگر این‌که هیچ‌گاه اسمارت‌فون را هنگام شارژ زیر بالشت یا هر مانع دیگری برای عبور جریان هوا قرار ندهید و تا جایی که ممکن است هنگام شارژ با گوشی کار نکنید. به این نکته دقت داشته باشید که آیفون 7 و گلکسی نوت 7 دوتا از بهترین اسمارت‌فون‌های بازارند، اما باز هم بر اثر حرارت آتش می‌گیرند؛ پس به گوشی خود هر مدلی که دارد یا از هر برندی که هست اعتماد نکنید!

نظر شما درباره این حادثه چیست؟ آیا آتش‌گرفتن آیفون 7 ممکن است ادامه داشته باشد؟ آیا در این صورت اپل هم مانند سامسونگ مجبور به پس گرفتن گوشی‌ها می‌شود؟ با توجه به این‌که سامسونگ کالاهای زیادی تولید می‌کند اما اپل در حقیقت با آیفون زنده است، در صورت نقص در عملکرد آیفون 7، اپل چه سیاستی در پیش می‌گیرد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (190 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
این عکس مربوط به نوت 7 که مال پست زیرشه که میگه به گوشی هاتون اعتمادنکنید اگه دقت کنی روی تخته نه ماشینی که تو عکسه بالاش هست

سینا طرهانی

۱۳۹۵/۹/۹
دوستان یه اسکرین شات بزنید نگاه کنید عکس اخر رو یه تیکه از شیشه صفحه گوشیه کنده شده ربطی به کلید هوم نداره خود شیشه صفحص شایعه پراکنی هم نیست توی گوگل جستوجو بزنید دقیقا تازگی این اتفاق افتاده و توضیحات کامل و شرح جریان رو گفته جانب داری هم نکنید خواهشا مال باباتون که نیست شرکت اپل یا هر برندی اتفاقات اواخر سال 2016 هستش و جالبه خدایی

HOSSIEN.BN

۱۳۹۵/۹/۹
این خبر همه جا هست برید سرچ کنید چه ربطی به شرکت سامسونگ داره گوشی ایفون 7 واقعا مشکل داره نه اپل ارث پدریه خیلیاست نه سامسونگ ولی هزار تای دیگه هم منفجر بشه اپل زیرش نمیره ولی سامسونگ حداقل مردانگی کردو گوشیشاشو جم کرد اپل میگه مشکل از نوع استفاده شماست قبل اینم خیلی از این مشکلات تو گوشی های اپل بوده ولی هیچ کاریم نمیکنه انتن دهیه اپل 4 رو یادتون بندازین باطریه ایفون 6 تاچ و دوربین 6 پلاس و 6 اس هیچ وقت خدمات نداشته نه تو ایران توی همه جا زیر بار نمیره جالب اینجاست ما ایرانیا همینیم خیلی چیزا ارث ابا اجدادیه ماست وقتی از کیفیت یه چیزی شکایت میکنی همه میشن مدعی که تونداشتی یا تا حالا از نزدیک دیدی مثل نون خریدن همه ایرانی هاست میگی اقا نون نپخته یا سوخته یکی از اون ور میاد میگه نمیخوای نبر نون به این خوبی چشه من میبرمش این برندا سودشو به جیب میزنن ایرانیای ما شکم همو پاره میکنن و واقعا توی کیفیت محصولاتش بیتوجهی به چشم میاد که واسه همچین شرکتی اصلا خوب نیست ه

امیرعلی

۱۳۹۵/۹/۸
پس تو جیپ طرف‌ترکید چی ایفون ۷ منفجر میشه
خخخخخخه

wtf:(

۱۳۹۵/۹/۴
عزیزم شما عکس اخر رو ببین میفهمی که این گوشی سامسونگ هست