خانهاخبار
آغاز فروش Galaxy S7 edge با رنگ Blue Coral

آغاز فروش Galaxy S7 edge با رنگ Blue Coral

سامسونگ دارد یکی یکی ویژگی‌های نوت 7 را به خانواده اس 7 خود منتقل می‌کند. این شرکت تایید کرده است به زودی مدل اس 7 اج خود را با رنگ آبی به بازار می‌فرستد.
۱۳۹۵/۸/۱

پس از کنار گذاشتن Galaxy Note7، سامسونگ تصمیم گرفته است جای خالی آن را باS7  و S7 edge پر کند. هفته پیش دیدیم که ویژگی Always on Display نوت7 برای پرچمداران 2016 گلکسی اس منتشر شد و امکانات این گوشی‌ها را کامل تر کرد. اکنون این شرکت تایید کرده است Galaxy S7 edge را با رنگ خاص Blue Coral نیز به فروش خواهد رساند.

Blue Coral رنگ آبی خاص نوت7 بود که بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفت، اما عمر کوتاه فبلت جدید سامسونگ سبب شد که خیلی از کاربران فرصت خرید و داشتن آن را پیدا نکنند.

گلکسی اس7 اج ابتدا در 5 رنگ سفید، سیاه، نقره‌ای، طلایی و صورتی وارد بازار شد. حالا Blue Coral ششمین رنگی است که این گوشی با آن به بازار می‌آید.

Galaxy S7 edge آبی رنگ قرار است از 5 نوامبر در سنگاپور عرضه شود، اما سامسونگ هنوز مشخص نکرده که آیا تصمیمی برای عرضه آن در سایر بازارها دارد یا خیر.

image

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

Rasuli

۱۳۹۵/۹/۵
سامسونگ هـايى كن در ايران است هـيچ كداميشان ضمانتنامه ندارد ' ولى در فنلاند هـمه تلفن هـا با ضمانتنامه دو سال فروخت مى شود در صورت كه مشكلى فن بود کمپانی پس مى كيرد و پول شما را برمی‌گرداند ، قيمّت سامسونگ گلکسی اس ٧ ( €700) زنده باد سامسونگ ✌️

mtg

۱۳۹۵/۸/۳
ترکیده واقعا

mtg

۱۳۹۵/۸/۳
گوشی اس هفت تا حالا منفجر شده جدی .چون تو فیلیپین این اتفاق میگن افتاده .. دلیلشو کسی میدونه ......

امیر

۱۳۹۵/۸/۲
اینم میترکه و بعدا معلوم میشه که بخاطر رنگ آبی مرجانی بوده

abm

۱۳۹۵/۸/۱
عذر میخوام
قبل از سونی نوت 7 این رنگ رو داشت و سامسونگ ور داشته رنگ رو از نوت 7 به اس 7 انتقال داده نه از سونی
یه خورده تو حساب تاریخ دقیق تر باش