خانهاخبار
بازی Asphalt Xtreme برای رقابتی نفس‌گیر در صحرا معرفی شد

بازی Asphalt Xtreme برای رقابتی نفس‌گیر در صحرا معرفی شد

بعد از عرضه ۸ نسخه از سری بازی‌های آسفالت، شرکت گیم‌لافت تصمیم گرفته یک نسخه از این سری با نام Asphalt Xtreme بر مبنای مسابقات صحرایی و آف‌-رود تولید کند.
۱۳۹۵/۷/۲۹

اکثر کسانی که به بازی‌های موبایل و مخصوصا سبک مسابقه‌ای و ماشین‌سواری علاقه دارند نام سری بازی‌های آسفالت را شنیده‌اند. این سری بازی‌ها را شرکت Gameloft تولید می‌کند که از قدیمی‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی موبایل است. حالا این شرکت بازی‌سازی فرانسوی یک شمارشگر معکوس برای عنوان بعدی این سری به راه انداخته که با تمام نسخه‌های پیشین این سری متفاوت است.

image

بعد از عرضه ۸ نسخه از سری بازی‌های آسفالت در شهرهای مختلف جهان، حالا این شرکت تصمیم گرفته یک نسخه فرعی از این سری تولید کند. این نسخه با نام Asphalt Xtreme و بر مبنای مسابقات صحرایی و آف‌-رود ساخته می‌شود. بازیکن‌ها در این بازی به تایلند، مصر و صحرای گبی مسافرت خواهند کرد. شرکت گیم‌لافت برای ساخت این بازی حق امتیاز استفاده از ۳۵ مدل مختلف ماشین‌های SUV، باگی و ماشین‌های مخصوص رالی صحرایی را خریداری کرده است تا بازیکن‌ها سوار بر آن‌ها شوند و مسابقه بدهند.

تیزری را که شرکت گیم‌لافت برای معرفی این بازی منتشر کرده است می‌توانید در این لینک ببینید. همان طور که از این تیزر پیداست، باز هم می‌توانیم در انتظار یک بازی مسابقه‌ای و هیجان انگیز باشیم. این بازی به‌زودی برای سیستم‌عامل‌های آی‌اواس، اندروید و ویندوز منتشر خواهد شد. برای پیش‌ثبت‌نام و اطلاع از زمان عرضه بازی می‌توانید ازسایت مربوط به بازی Asphalt Xtreme دیدن کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

nextsub.ir

۱۳۹۵/۸/۱
از فروشگاه ویندوز 10 اسفالت رو نصب کردم واقعا هیجان انگیزه
پیشنهاد میکنم نصب کنین

Kamran

۱۳۹۵/۷/۲۹
سلام.یه سوالی داشتم:آیا اسفالت8ایربورن روی Galaxy S4 قابل اجرا هست یا خیر.خودم چن بار از پلی استور دانلود کردم هر وقت میرم تو بازی همش روی لوگوی gameloftقلف میکنه لطفا راهنماییم کنین چیکار کنم.ممنون?

King m4m

۱۳۹۵/۷/۲۹
گیم لافت همیشه شاهکار میکنه
امیدوارم رایگان باشه اولش