خانهاخبار
Galaxy On Nxt سامسونگ فردا معرفی می‎شود

Galaxy On Nxt سامسونگ فردا معرفی می‎شود

سامسونگ فردا، 20 اکتبر، از گوشی جدید خانواده Galaxy On در هند رونمایی می‌کند. این گوشی گلکسی آن نکست نام دارد، فلزی است و از پردازنده 8 هسته‌ای استفاده می‌کند.
۱۳۹۵/۷/۲۸

سامسونگ آماده معرفی گوشی جدیدی از سری Galaxy On می‌شود. Galaxy On Nxt نام این گوشی جدید است که سامسونگ با انتشار تیزری تایید کرده است فردا، 20 اکتبر، از آن رونمایی خواهد شد.

در این تیزر کوتاه 10 ثانیه‌ای به بدنه تمام فلزی گوشی اشاره شده است و بخش‌هایی از طراحی دستگاه هم نمایان می‎شود، اما به نظر نمی‌رسد طراحی آن با دیگر گوشی‌های سامسونگ خیلی متفاوت باشد.

Galaxy On Nxt دومین گوشی از سری Galaxy On است که در یک ماه گذشته معرفی شده. پیش از این شاهد رونمایی از 5 عضو دیگر این خانواده بودیم که بیشتر در بازارهای جنوب شرق آسیا عرضه شده‌اند.

اگرچه کشور هند اولین جایی است که Galaxt On Nxt در آن معرفی می‎شود، انتظار داریم در ماه‌های آینده شاهد ورود این گوشی جدید 8 هسته‌ای به دیگر بازارهای جهان نیز باشیم.

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

yh

۱۳۹۵/۸/۱
کاملا موافقم سام سونگ حذف شدنی است
خیل مایلم تا ورشگستیگیشو ببینم

جعفر

۱۳۹۵/۷/۳۰
عجب . واقعا جای نخبه های همچون شما توی این مملکت خالی است

mohamad

۱۳۹۵/۷/۳۰
اخر نفهمیدیم کی از این رونمایی میکنن ؟ کسی نمیدونه؟

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۷/۲۹
اسمش كه مال شركت استيو جابزه (نكست)
خسته نميشه چهار تا چهار تا گو شي ميده بيرون
اين گالكسي بعدي كجا رو ميخواد بتركونه

Mikaeel

۱۳۹۵/۷/۲۹
من خودم سامسونگ دارم دیگه شورشو دراورده بعد از گندی که زد یکم باید تولید محصول جدید بیاره پایین و در ضمن اگه محصول زیاد میزنه لاعقل قیمتارو بیاره پایین که فروش بره بالا ضرر را شو جبران کنه حیف که جایگزین برای نوت 4 ندارم والا تا حالا صدبار عوضش کرده بودم