خانهاخبار
انتشار آپدیت iOS 10.0.3 برای رفع مشکل آیفون 7 و 7 پلاس

انتشار آپدیت iOS 10.0.3 برای رفع مشکل آیفون 7 و 7 پلاس

اپل برای رفع مشکل قطع موقت اتصال دیتا در گوشی‌های iPhone 7 و iPhone 7 Plus آپدیت iOS 10.0.3 را به طور اختصاصی برای این گوشی‌ها منتشر کرده است.
۱۳۹۵/۷/۲۷

حدود 2 ماه از معرفی و عرضه آیفون‌های جدید اپل، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، می‌گذرد؛ گوشی‌های هوشمندی که اگرچه تغییرات ظاهری زیادی نسبت به نسل قبلی خود نداشتند، با تغییراتی همچون برداشتن خط آنتن از پشت گوشی و همینطور رنگ‌های جدید و زیبا همچون جت بلک، باز هم توجه دوستداران این برند را به خود جلب کردند.

اکنون اپل به‌روزرسانی iOS 10.0.3 را به طور اختصاصی برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس منتشر کرده است. این بسته کوچک به‌روزرسانی بیشتر با هدف رفع مشکل قطع موقت اتصال دیتا در این گوشی‌ها منتشر شده و به همین دلیل این آپدیت برای دیگر دستگاه‌های iOS عرضه نشده است.

image

حجم این آپدیت 75 مگابایت است و اکنون برای دانلود در دسترس کاربران قرار دارد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که با مشکل قطع موقت اتصال دیتا دست‌وپنجه نرم می‌کنند، بهتر است هرچه سریعتر به‌روزرسانی iOS 10.0.3 را دانلود و نصب کنید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

آریا

۱۳۹۵/۸/۵
ایفون ۷ منم lte نمیشه
انتنش هم هی قطع میشه ولی ۶ اس قبلیم واقعا عالی بود

امیر

۱۳۹۵/۷/۲۸
چه وضعشه بابا از وقتی اپدیت کردم 10.3 دیگه هیچ یک از بازیام صدا نداره بدون صدا هستن چیکار کنم ؟ کلا میخواست اپدیت شه 2 دقیقه طول کشید واسه شما هم همینطور بود ؟

پويا

۱۳۹۵/۷/۲۷
اقا منم مشكل اميد رو دارم دوربينو باز ميكنم خيلي طول ميكشه باز ش
و ي چيز ديكه وقتي از منطقه سرويس خارج ميشم نو سرويس ميشه و وقتي به منطقه سرويس بر ميگردم حتما باس ريست كنم تا انتنم بياد حتي با با اير پلن هم نمياد

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۷/۲۷
بابا خيلي عالي شده

رضا

۱۳۹۵/۷/۲۷
خداییش اخه درسته که بهترینه ولی انصاف نیس چند میلیون بدی این مشکلاتو داشته باشه متاسفانه انگار همه برنده دارن پشت تبانی میکنن تا یه گوشی با کیفیت ندن فقط حس نیاز رو تو مشتری بوجود بیارن من میخوام یه گوشی هشتصد تومنی بخرم به هر رمارکی تحقیق میکنم یه ایراد بزرگ داره قبلا هوای داشتم که هاردش سوخت که هرچقدر م جدیداش بگن خوبه بازم حافظه داخلی کمه و مشکل هنگی داره صدرصد بعد میخوام جی 7 بخرم اونم که من زود گوشی از دستم میوفته درجا تاچش میشکنه و خراب میشه این چه وضعه با همه یه ایراد دارن