خانهاخبار
بهترین تبلت‌های ایسوس موجود در بازار (مهر ۹۵)

بهترین تبلت‌های ایسوس موجود در بازار (مهر ۹۵)

در این پست قصد داریم بهترین تبلت های برند Asus را به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۵/۷/۲۴

image

چند روز پیش به معرفی بهترین تبلت های سامسونگ موجود در بازار پرداختیم و اکنون قصد داریم به سراغ ایسوس برویم، برندی که در زمینه تولید گوشی هوشمند نیز موفق بوده و توانسته با قیمت مناسب بهترین و جدیترین امکانات را درون گوشی‌های خود قرار دهد و این موضوع درباره تبلت‌های این شرکت هم صدق می کند. پس اگر قصد خرید تبلت با بودجه ۴۵۰ هزار الی ۱ میلیون تومان دارید تبلت‌های ایسوس، نسبت به سایر برندها، جزو بهترین گزینه‌ها برای خرید متناسب با این رنج قیمتی به شمار می‌آیند. 

ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G

image

 

زن‌پد ۳ هشت اینچی یکی از بهترین تبلت‌های ایسوس با وزن تنها ۳۲۰ گرم و بدنه‌ای ترکیب از فلز و چرم است که با به دست گرفتن آن حس خوبی به شما دست می‌دهد. به کارگیری دو اسپیکر در پنل جلویی و شبیه‌سازی صدای دالبی ۷.۱ کاناله در هدفون  باعث شده این تبلت زیبا در زمینه صدا حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد و همچنین به لطف باتری ۴۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی و مصرف بهینه پردازنده ۶ هسته‌ای می‌توانید تا ۱۱ ساعت با آن کار کنید.

 

قیمت با گارانتی ۱ ساله سازگار: 1,000,000 تومان

ZenPad 10 Z300CNL

image

 

زن‌پد ۱۰ صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰در۸۰۰ پیکسل دارد و پردازنده به کار رفته در آن اینتل اتم ۴ هسته با معماری ۶۴ بیتی است و از سیم کارت هم پشتیبانی می‌کند. اگر قصد خرید تبلت دارید و همچنان کارکردن با کیبورد فیزیکی را ترجیح می‌دهید این تبلت گزینه خوبی محسوب می‌شود. کیبورد این محصول Asus Mobile Dock نام دارد که می‌توان مستقیم به تبلت وصل کرد و تجربه کاربری همانند لپ‌تاپ داشت یا به صورت بی‌سیم تا شعاع ۱۰ متری از آن استفاده کرد.

قیمت بدون کیبورد (گارانتی ۱ ساله آوات): 810,000 تومان

قیمت با کیبورد با (گارانتی ۱ ساله آوات): 980,000 تومان

ZenPad 7.0 Z370CG

image

 

زن‌فون ۷ همان‌طور که از اسمش پیداست مجهز به صفحه‌نمایش ۷ اینچی است و به دلیل وجود نسبت ۷۲ درصدی نمایشگر به بدنه بسیار خوش‌دست است. کاور مخصوص این تبلت، که Asus Audio Cover نام دارد، مجهز به ۵ بلندگو + ۱ سابووفر است که با ۱ اسپیکر تعبیه شده درون تبلت مجموعا می‌توانید با ۷ بلندگو تجربه‌ای خارق‌العاده در زمینه صدا و شنیدن موسیقی و تماشای فیلم‌های دالبی داشته باشید.

قیمت با Cover Audio (گارانتی ۱ ساله سازگار): 740,000 تومان

ZenPad 8 Z380KNL 4G

image

 

زن‌پد ۸ سال گذشته میلادی معرفی و روانه بازار شد، اما به دلیل قیمت مناسبی که دارد همچنان یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های ایسوس به حساب می‌آید. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۷۶.۵ درصد است که باعث کاهش حاشیه‌های اطراف آن شده. بدنه پلاستیکی این تبلت شبیه چرم است که موجب زیبایی دستگاه شده و به لطف وجود درگاه سیم کارت می‌توانید از اینترنت پرسرعت 4G نیز بهره‌مند شوید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۷/۲۶
دوستان من فن پد7 داشتم
به یکسال نکشید
نمایشگرش خراب شد
الان ۷ماهه تعمیرگاهه
میگن قطعش نیست
....ایسوس نخرید

مجید

۱۳۹۵/۷/۲۶
من یک تبلت از این برند رو دو سال پیش خریدم، علیرغم کار زیادی که باهاش انجام میدم هیچ مشکلی نداشته و تجربه بد بهداد رو در خصوص استفاده از چند؟؟ لپ تاپ و تبلت رو اصلا نداشتم.
خیلی روان و خوبه و خداییش مشکلی نداره

بهداد

۱۳۹۵/۷/۲۵
البته که گزینه بهتری نیستند !! تجربه چند خرید تبلت و لپ تاپ از این برند برای من که به خوبی از وسایل نگهداری میکنم پر از مشکلات عدیده سخت افزاری بود و مطمینا تا ابد سراغ این برند نخواهم رفت

Ghostman

۱۳۹۵/۷/۲۴
واقعا نسبت به تبلت های سامسونگ گزینه های بهتری هستند

pedram

۱۳۹۵/۷/۲۴
سیستم عامل این تبلتها چیه؟