خانهاخبار
نظرسنجی: آیا پیکسل‌های گوگل توان رقابت با سایر پرچمداران را دارند؟

نظرسنجی: آیا پیکسل‌های گوگل توان رقابت با سایر پرچمداران را دارند؟

در نظرسنجی جی اس ام شرکت کنید و نظر خود را در مورد گوشی‌های جدید گوگل، پیکسل و پیکسل ایکس ال با ما در میان بگذارید.
۱۳۹۵/۷/۱۸
image

گوگل برای اولین بار به سراغ تولید گوشی‌های هوشمند با هدفی تجاری رفته است. نکسوس‌های این شرکت که با اهداف تحقیقاتی عرضه می‌شدند و بیشتر توسعه‌دهنگان را هدف قرار می‌دادند دیگر تولید نخواهند شد و جای آنها را پیکسل‌های گران‌قیمت و رده‌بالا گرفته‌اند.

اغلب کاربرانی که هدف آنها دسترسی داشتن به اندروید خالص است و دوست دارند آپدیت‌های این سیستم عامل محبوب را زودتر از دیگران دریافت کنند، منتظر عرضه نسل جدید گوشی‌های گوگل بودند؛ گوشی‌هایی از ابتدا تا انتها توسط گوگل طراحی و تولید شده‌اند و البته انتظار نمی‌رفت تا این اندازه گران‌قیمت باشند.

در مطالب قبلی به بررسی مشخصات این گوشی‌ها، مقایسه آنها با سایر پرچمداران و انتشار عکس‌های گرفته شده با دوربین این گوشی‌ها پرداختیم. می‌دانیم که پیکسل‌ها با داشتن مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بالا، عملکرد خوبی خواهند داشت و به‌راحتی با گوشی‌های دیگر تولیدکننده‌ها رقابت می‌کنند. اما این گوشی‌ها با همرده‌هایشان یک فرق اساسی دارند و آن قیمت آنها است که تقریبا از گوشی‌های مشابه بیشتر است. همین موضوع باعث شده تا شک و تردید‌های زیادی در مورد فروش این گوشی‌ها توسط کارشناسان مطرح شود. با وجود مشخصات خوب این گوشی‌ها و سرمایه‌گذاری گوگل روی آنها، بسیاری معتقدند این گوشی‌ها فروش خوبی نخواهند داشت.

حالا دوست داریم نظر شما را در مورد پیکسل‌های گوگل بدانیم. به نظر شما این گوشی‌ها توان رقابت با سایر پرچمداران را دارند و فروش موفقی خواهند داشت؟ یا گمان می‌کنید نکسوس‌های گوگل موفق‌تر از پیکسل‌ها بودند؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

حسین

۱۳۹۵/۷/۲۶
بی شک HTCبعد از آیفون بهترین گوشی دنیاست هم از لحاظ کیفیت هم قدرت و سرعت . بعد از این هم گوشی casper هستش که در ترکیه تولید میشه که هنوز به ایران نیومده خیلی گوشی خوبی هستش

هیچکس

۱۳۹۵/۷/۲۶
دوستان بیاین صفحه HTC 10 این گوشی رو تخریب کنین لطفا تا کسی نخرتش .

fazel lashgari

۱۳۹۵/۷/۲۵
iphone 7plus هم هویجه!!!

رضا

۱۳۹۵/۷/۲۴
sink کاری کردی که پویا تو افق محو شد خخخخ

Cadillac

۱۳۹۵/۷/۲۴
جز htc 10 بقیه رو مثل آب خوردن پشت سر میزارن.