خانهاخبار
نمونه عکس‌های دوربین Pixel گوگل

نمونه عکس‌های دوربین Pixel گوگل

گوگل ادعا می‌کند دوربین گوشی‌های پیکسل بهترین دوربین میان پرچمداران حال حاضر بازار است. در ادامه مطلب می‌توانید نمونه عکس‌های رسمی گرفته شده با دوربین این گوشی‌ها را مشاهده کنید.
۱۳۹۵/۷/۱۷

با اینکه اغلب گوشی‌های نکسوس از نظر کیفیت دوربین خیلی تعریفی نبودند، گوگل در پیکسل‌ها دست به کار بزرگی زده و آنها را مجهز به دوربینی معرکه کرده است که از همه رقیبان سر است.
این شرکت در مراسم رونمایی از Pixel و Pixel XL ادعا کرد دوربین این گوشی‌ها توانسته‌اند امتیاز 89 در DxOMark را به دست آورند که بالاترین امتیاز به دست آمده برای دوربین یک گوشی هوشمند از ابتدا تا کنون است. بنابراین کیفیت دوربین آنها باید از مدعیانی همچون Galaxy S7 و iPhone 7 چند پله بهتر باشد. ادعایی که تا پیش از عرضه گوشی‌های پیکسل و سنجش واقعی عملکرد دوربین آنها نمی‎شود به واقعی بودن آن پی برد.
با این حال در گالری زیر می‌توانید نمونه عکس‌های رسمی گرفته شده با دوربین Pixel و Pixel XL را مشاهده کنید. به نظر شما دوربین این گوشی‌ها، آنطور که گوگل ادعا می‌کند، بهترین عملکرد در میان پرچمداران بازار را دارد؟

image
image

image
image

image
image

image
image

 
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

Cadillac

۱۳۹۵/۷/۲۱
دوستان اینقدر سونی سونی نکنید همان طور که اچ تی سی برای گوگل فقط یک سازندست ، سونی هم برای دوربین htc 10 و Pixel فقط حکم یک سازندە رو دارە ،
سنسور دوربین pixel همان اندازه 1.55 میکرون رو دارە یا به عبارتی دیگر همان اولتراپیکسل htc هست که با نرم افزارهای کارامد گوگل تونسته امتیاز بهتری بدست بیاره.
ضمنا اگه سونی انقدر دوربینای خوبی داره چرا تو رتبه چهارمه؟

Ebif_GSM

۱۳۹۵/۷/۲۱
فقط سنسور رو سونی زده نه دوربین رو عزیز ! لطفا کمی تحقیق کنید .
سنسورهای شرکت نیکون و کنون هم سونی میزنه !

Ebif_GSM

۱۳۹۵/۷/۲۱
داداش لطفا اکانت باز کن با اسم شما خیلیا نظر میدن .

عادل

۱۳۹۵/۷/۲۱
مردم اگر سررشته ای از دوربین داشتن ویستا رو دیسلایک نمیکردن .
دیگه همه جا ثابت شده نیکون بهتر از کنون عکسبرداری میکنه .

رضا

۱۳۹۵/۷/۲۰
استاد دوربینش مال سونیه